ויראלי

ניקול ראידמן חושפת: "אני מרטשת את התמונות שלי"

ניקול ראידמן מעודדת נשים לאהוב את גופן כפי שהוא ולא להיות מושפעות מהתמונות באינסטגרם: "גם אני מרטשת את התמונות שלי, אף אחד לא מושלם. גם לי יש צלוליט, גם לי יש סימני מתיחה מהלידות"
רוני שיינר | 
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם)
ניקול ראידמן, שנופשת בימים אלה בחופשה משפחתית במונקו, צילמה סרטון לעוקבות שלה, בו העלתה את סוגיה שמטרידה נשים רבות: החשש מלבישת בגד ים, שנובע מדימוי גוף נמוך.   
"הסטורי הזאת מוקדש לכל אחת שחוששת להתפשט בחוף הים ויש לה איזו שהיא תסבוכת עם הגוף שלה כמו שלי למשל יש, שעליתי עכשיו 4 קילו ואני מרגישה עם עצמי לא טוב, מכיוון שאנחנו ניזונות מהתמונות באינסטגרם שרובן מרוטשות", אמרה ראידמן והוסיפה: "גם אני מרטשת את התמונות שלי, אף אחד לא מושלם, גם לי יש צלוליט, גם לי יש סימני מתיחה מהלידות". 

הסטורי שהעלתה ניקול ראידמן (אינסטגרם)
היא המשיכה ואמרה: "כיוון שאנחנו כולנו בתת מודע שלנו שואפות לשלמות, אז יש את הקטע הזה שאנחנו פוחדות להתפשט בים. אז אני רוצה להגיד לכן שכשאני עכשיו יושבת פה בנקודת תצפית וצופה בכולן, ויש פה פצצות על חלל לידי, לכולן יש צלוליט, לכולן יש סימני מתיחה. אז אנא מכן. אני מעלה את הנושא הזה כי זה קיים אצל כולנו. זה לא משנה אם אנחנו קצת עולות במשקל, אם אנחנו לא מרגישות טוב עם עצמנו. יש את המחסום הזה. כולנו בני אדם, אף אחד לא מושלם, אנחנו לא בובות ברבי. לכל אחת יש את השתיים וחצי גרם שלה שהיא לא מרגישה איתם בנוח. תאהבו את עצמכם כמו שאתן. הכי חשוב שנהייה בריאות, מאושרות ונחיה בשלום ובאושר עם סימני מתיחה וצלוליט". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה