ויראלי

אגם רודברג תחת מתקפה: "ציצי וסיכת חטופים, נו באמת"

אגם רודברג, השתתפה בהשקה של התוכנית החדשה בהוט "אינדל", שם היא ענדה את סיכת החטופים על השמלה שלה, מעט מעל לחזה. אחת העוקבות תקפה את רודברג, וזו לא נשארה חייבת: "הכוונה שלי הייתה טובה"
מערכת ice | 
אגם רודברג (צילום מתוך האינסטגרם)
אגם רודברג, הדוגמנית והשחקנית הישראלית, העלתה לפני מספר ימים פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא צירפה מספר תמונות שלה מההשקה של התוכנית החדשה בהוט "אינדל".
בפוסט שהעלתה הדוגמנית היא כתבה: "אינדל היום בהוט. אני רוצה להגיד תודה לאנדל קבדה, אורי וייסברוד היוצרים! לאסף קורמן אין מוכשר כזה!! שביים ברגישות ואהבה אני ראיתי את זה ואם אני אהבתי מבטיחה לכם שגם אתם. פרק בכורה ב-HOT VOD, NEXT TV וב-HOT play, וגם בערוץ היוטיוב שלנו החל מ 20.6 בערוץ HOT3".
בהמשך, פרגנה רודברג למספר אנשים וכתבה: "אתם מכירים את זה שאתם רוצים שמשהו יצליח כי אתם כל כך אוהבים את כל הנוגעים בדבר. אז כזה. תצפו ותכתבו מה חשבתם. בתמונות נראית אגם רודברג כשהיא עם סיכת החטופים קצת מעל החזה שלה.
חלק מהעוקבים לא אהבו את זה והגיבו לה: "אגם, לא נעים". לתגובה נוספת שקיבלה אגם היא לא נשארה חייבת. אחת העוקבות כתבה לה: "התמונה האחרונה ״ציצי״ וסיכת וחטופים נו באמת….. כה מגוחך". רודברג השיבה: "הכוונה שלי הייתה טובה".
אותה עוקבת לה רודברג הגיבה המשיכה ועקצה: "זאת תמונה שדפקת אחרי שאת עוד מכוונת לטוב?! מעניין מה קורה שאת מתכוונת לפרובוקציה ותשומת לב בלבד". בהמשך, כשאחת העוקבות כתבה לה "את לא חייבת להגיב לה", אותה עוקבת שתקפה את רודברג כתבה: "היא לא סתם מרגישה מחויבת להגיב… מה שהיא צריכה לעשות זה להוריד את התמונה המגוחכת הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה