ויראלי

אייל ברקוביץ' בסיפור כואב: "מחפשים אותנו כל הזמן"

ברקוביץ' טען בתכנית הרדיו שלו: "בשביעי באוקטובר הזכירו לנו טוב טוב, שמחפשים אותנו כל הזמן, השואה לא נגמרה ואם אנחנו לא נשים את עצמנו טוב טוב בכוננות, זה יהיה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם"
מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
במסגרת תכניתו ב-102FM, מגיש רשת 13 וכוכב הכדורגל לשעבר אייל ברקוביץ' נשא דברים מרגשים במיוחד לרגל יום השואה, יום שהוא מכיר מקרוב כשגם במשפחתו השואה היכתה בעוצמה.
ברקוביץ' אמר בין היתר: "היום מציינים את יום הזיכרון לשואה ולגבורה ואני חייב כמה מילים לפני שאנחנו מתחילים בענייני היום. אני פותח היום עיתון וקורא וזה מחבר אותי אל ה-7.10, זה מחבר אותי לסיפור של משה רידלר ז"ל".
 
לאחר מכן הסביר ברקוביץ' לחבריו לתכנית: "הוא היה ניצול שואה והוא נטבח ונרצח בשביעי באוקטובר ביחד עם המטפל שלו והמזל שבשנים האחרונות הוא לא דיבר כל השנים ורק בשנים האחרונות התחיל לספר את הסיפורים".
 
לסיכום הוא אמר בצורה תקיפה: "בשביעי באוקטובר הזכירו לנו טוב טוב, שמחפשים אותנו כל הזמן, השואה לא נגמרה ואם אנחנו לא נשים את עצמנו טוב טוב בכוננות, זה יהיה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברקוביץ', חמאס טוענים שהמחאה הברברית הכריעה ה7.10.24
    אור 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנת או לא הבנת, כמה שתתחמק מעזה חתערבב ותבחש , זו המחאה ראשית והשחצנות והיהירות של אנשי שלומך בצבא וזה לא נגמר ותנצח יהיו עוד 7 באוקטובר ,כי רמטכלוש צעצוע ממשיך המינויים ולנו עדיין נהרגים חיילים מפצמרים, הבנת או לא הבנת???? דה!!!
    סגור
  • 1.
    אפס
    חי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברקוביץ רק נובח ומדבר שטויות חוץ מרק לא ביבי אין בו כלום !
    סגור