ויראלי

מאיה ורטהיימר מותקפת: "ממש לרחם עלייך, איפה יש לינק לתרומות?"

מאיה ורטהיימר, השחקנית ואושיית הרשת, היא בת לאחת מהמשפחות העשירות ביותר בישראל. לכן, העוקבים שלה ברשתות החברתיות ממש לא אהבו את העובדה שהיא התלוננה על מחירי הטיסות היקרים: "היא צריכה למכור לעוקבות שלה את השקר שהיא כמוהן"
מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
מאיה ורטהיימר, השחקנית ואושיית הרשת שנשואה לאסף זמיר, מגיעה ממשפחת ורטהיימר, אחת מהמשפחות העשירות בישראל עם הון מוערך על פי מגזין פורבס ב-6.2 מיליארד דולר (מקום 452 בעולם), ולכן היא עוד יותר עוררה את זעמם של הגולשים ברשתות החברתיות, זאת לאחר שהתלוננה על מחירי טיסות גבוהים לתאילנד.
בסטורי שהעלתה ורטהיימר לחשבון האינסטגרם שלה, היא חשפה כי היא ומשפחתה אמורים היו לנסוע לתאילנד, אלא שהם ירדו מהרעיון בגלל נגיף הזיקה שמסתובב בתאילנד, וכרגע הם נתקעו עם כרטיסים יקרים.
בסטורי שהעלה כתבה היינו בגדול אמורים לנסוע לתאילנד עם המשפחה ובגלל הזיקה הרופא הוריד אותנו מהרעיון... ונתקענו ללא כרטיסים בעלות נורמלית לשום מקום. אמרנו כבר מזמן לסוכנת הנסיעות "במידה ויש ביטולים, משהו... תעדכני!".
גולשים ממש לא אהבו את זה ותקפו את ורטהיימר. משתמשת בטוויטר כתבה: "אוי אוי אוי, ממש לרחם עלייך". עוקבים נוספים תקפו וטענו: "היא צריכה למכור לעוקבות שלה את השקר שהיא כמוהן". עוקבים נוספים התבדחו על חשבונה של ורטהיימר וכתבו: "איפה יש לינק לתרומות?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אולי את לא ראויה
    צבי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבי על זה
    סגור
  • 1.
    מאיה המיוחדת
    לא משנה 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה קנאה ולה שנאת חינם ???תרדו ממנה אז זה המזל שלה שנולדה לנסיבות אלו .לא מצדיק את העובדה שכל הזמן
    סגור