ויראלי

עדן חסון שבור לב: "מה עוד צריך לקרות?"

"שמישהו יעצור אותי": הזמר האהוב עדן חסון פרסם היום בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של לידור לוי ז''ל, לוחם צה''ל שנהרג בפיגוע בגן יבנה וכתב: "למה עדיין לא מוציאים להורג מחבלים?"

מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמר המוכר עדן חסון פרסם היום (חמישי), סטורי באינסטגרם עם קישור לפוסט שכתב העיתונאי יוסף חדאד על מותו הטראגי של לידור לוי ז''ל. חסון כתב: "למה עדיין לא מגרשים משפחות מחבלים מהארץ? למה עדיין לא מוציאים להורג מחבלים?", עוד המשיך: "מה עוד צריך לקרות כדי שיגרמו למחבל מתועב להבין שלא משתלם לו לרצוח יהודי?".
בנוסף, חסון פרסם גם קישור לפוסט של הפאנליסט יוסף חדאד, שכתב על מותו של לידור לוי ז''ל: "עוד קורבן לטרור הפלסטיני, אחרי מספר ימים של מלחמה על חייו, מת מפצעיו לידור לוי, שנפצע קשה מאוד בפיגוע בגן יבנה. לידור הותיר אחריו אישה בהריון ותינוקת בת חצי שנה בלבד. לידור היה גם לוחם ונכה צה''ל, מצטרף לרשימה ארוכה מידי של הטובים ביותר שאיבדנו בחצי שנה האחרונה. יהי זכרו ברוך".
כמו כן, לפוסט של חדאד הגיב ידידיה אפשטיין: "משפחתו של לידור מספרת עליו שהיה אבא, בן זוג, אח ובן למופת. אדם מלא אהבה, אצילות ומסירות נפש. עוגן למשפחתו ומודל לחיקוי לסביבתו. תכלית חייו הייתה לעזור לאנשים בצניעות ובעוונה. לידור הותיר בליבנו חלל עצום, נמשיך לחיות לפי הערכים שהנחיל לנו למען הנצחתו".
עוד המשיך אפשטיין: "לידור נפצע קשה בשנת 2009 בפעילות מבצעית בעזה, בעודו לוחם בחיל ההנדסה הקרבית. על אף שקיבל פטור ממילואים ניסה לשוב ולהתגייס במלחמה הנוכחית. לידור נרצח בפיגוע טרור, כל פיגוע כזה מותיר חורבן ומשפחה הרוסה. אנא, אל תשכחו את משפחות נפגעי פעולות האיבה. בית החולים מעביר את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשלב זה ולהימנע מפניות לראיון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה