ויראלי

סטטיק למבוגרים בלבד? הזמר פתח חשבון OnlyFans ושבר את הרשת

בתיאור הפרופיל כתב הזמר: "יותר חשוף מאי פעם", אבל מאוד יכול להיות שגם זה גימיק מוצלח עבור קידום לשיר הקרוב שלו. אבל מה התוכן שמציע סטטיק באונליפאנס? תמורת סכום של 33 דולר בחודש תוכל לברר, בין היתר נכתב בתוכן שמוסתר למי שאינו מנוי: "ממממ ראיתם את הטיזר של השיר הזה???", לצד ו"וואו איזה שיר זה!!!!"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מיכה לובטון)
זמר שנפרד מעולם הפופ, מעולם לא קיבל טוויסט מפתיע יותר. בדיחה או לא, אמש (שני) ב-1 באפריל, הזמר סטטיק פתח חשבון באתר OnlyFans, אתר מנויים בתשלום, שבו בדרך כלל עולה תוכן ארוטי ופורנוגרפי.
בתיאור הפרופיל כתב הזמר: "יותר חשוף מאי פעם", אבל מאוד יכול להיות שגם זה גימיק מוצלח עבור קידום לשיר הקרוב שלו. אבל מה התוכן שמציע סטטיק באונליפאנס? תמורת סכום של 33 דולר בחודש תוכל לברר, אבל בין היתר נכתב בתוכן שמוסתר למי שאינו מנוי: "ממממ ראיתם את הטיזר של השיר הזה???", לצד ו"וואו איזה שיר זה!!!!".
רק לאחרונה הזמר כתב: "בגדול רציתי להוציא שני אלבומים בשנה שעברה, והצוות עבד קשה, ואשכרה הצלחנו להגיע למצב שזה אפשרי. אבל אז אוקטובר השחור שינה לכל העם שלנו מסלול בפנים. ואחרי כל מה שקרה לנו - השם של האלבום הזה מסמל הרבה יותר מאשר רק את העולם הצר שלי. חוגגים מסיבת פרידה מהפופ".

אחד המפיקים אמר סיפר בשיחה עם mako שהוא לא ממש מתרשם: "זה תרגיל יח"צ, זו לא פרידה אמיתית. הוא לא באמת יפסיק לעשות פופ, הוא ידע שזה יגרור כותרות. הוא לא טועה - אנחנו מדברים על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה