ויראלי

סתיו קצין חושפת: 5 שנים אני לא פעילה מינית

קצין סיפרה בפודקאסט: "הילדה שלי הייתה בת חמש לפני חודש אז אני רווקה כבר חמש שנים וחודשיים. חמש שנים שלא היה כלום, היה לי מישהו שבועיים אבל זה סתם היה משהו". היא נשאלה: "חמש שנים כן פעילה מינית, אבל לא מאוהבת?" וענתה: "גם לא"
מערכת ice |  2
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין התארחה בפודקאסט של TMI וסיפרה על חיי האהבה שלה, על הסכסוך שנותר אחרי הגירושים ואפילו על חיי המין שלה. אז מה קרה בחמש השנים האחרונות שהיא נותרה לבדה?
קצין סיפרה בפודקאסט: "הילדה שלי הייתה בת חמש לפני חודש אז אני רווקה כבר חמש שנים וחודשיים. חמש שנים שלא היה כלום, היה לי מישהו שבועיים אבל זה סתם היה משהו". היא נשאלה: "חמש שנים כן פעילה מינית, אבל לא מאוהבת?" וענתה: "גם לא".

היא חשפה: "לא נפתח את זה עכשיו, זה לא מתאים. חמש שנים לא הייתה לי זוגיות ולא התאהבתי באף אחד. הבעיה היא בי, כי ברגע שהגרוש שלי עזב אותי עם שני ילדים, אחת בבטן וילד בן שנתיים וחצי וחובות של מעל חצי מיליון שקל, זה חישל אותי להיות יותר זהירה מול גברים וזה גרם לי להרים את עצמי מהמקום הכי נמוך שהייתי בחיים שלי ולייצר הכנסה ולהציל את הבית שלי מפני פשיטת רגל, כדי שלא יקחו לי את הבית. ובזמן הזה אני צריכה ללדת. היום הוא בפשיטה - לא אני. פחדתי שבגלל החובות שלו יקחו לי את הבית אבל ניצחתי אותו בבית משפט, כי הוכחתי שאני קניתי את הבית הזה לבד".
כזכור, קצין, התראיינה חשפה לראשונה את הקשר שלה עם אליאב טעטי, שטען כי הוא וקצין רק ידידים. היום קצין שיתפה שלא כך הסיפור, אפילו לא קרוב. את הראיון לגבי הקשר ביניהם התחילה העיתונאית לוין בשאלה על החתונה: "הייתה חתונה מסוקרת של החברים שלך מהבית, אחד מהם הוא חבר טוב שלך ואת לא היית בחתונה, הוזמנת בכלל?", קצין ענתה: "לא, אבל אני יכולה להבין את בר שלא הוזמנתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שול
    סתיו .... 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש את לא מעניינת אף לא אחד בימים טרופים אלה
    סגור
  • 1.
    את דווקא פעילה מאד לא מפסיקה לזיי..ן תמוח (ל"ת)
    ברוך שפטרנו 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור