ויראלי

כוכב משחקי השף הותקף באלימות קשה: "חשב שזה שוד"

זוכה העונה השישית תום לוי סיפר שהותקף באלימות מתחת לביתו בתל אביב. אנשים מסביבתו מסרו בתגובה: "בהתחלה הוא חשב שמדובר בשוד. הוא הוכה בפניו ובגופו, אבל לא נזקק לטיפול רפואי מיידי"
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום יחצ)
לפני קצת יותר משנה, תום לוי הוכרז כזוכה בגמר העונה השישית של תכנית הראליטי בישול "משחקי השף" של רשת 13 והיה על גג העולם, אבל כך חולפת לה תהילת עולם ומוחלפת באירוע כואב במיוחד.
על פי פרסום ב-YNET, לוי סיפר שהותקף באלימות מתחת לביתו בתל אביב. אנשים מסביבתו מסרו בתגובה: "בהתחלה הוא חשב שמדובר בשוד. הוא הוכה בפניו ובגופו, אבל לא נזקק לטיפול רפואי מיידי"
  
צריך להזכיר כי לאחר ההכרזה על זכייתו, המחמאות מצד השפים השופטים זרמו כמים. יוסי שטרית כינה את אחת המנות שלו אלוהית, מושיק רוט טען כי אחת המנות שלו שווה כוכבים, שהוא עילוי קולינרי ושצפוי לו עתיד מזהיר בעולם השפים בישראל.
לוי הוא בעלים של קייטרינג מצליח המתמחה בפיין דיינינג ומספק שירות לעשירון העליון, שבו מחיר של מנה לא יורד מ-600 שקלים. הוא האכיל את עשירי ומפורסמי ישראל, בהם טדי שגיא, גל גדות ושרי אריסון. הוא הביס את שני הפיינליסטים הנוספים - גיא רוזמרין, המתמודד שזכה בתואר המצטיין הכי הרבה פעמים העונה - ארבע במספר; וברברה צליל, שזכתה בשתי הצטיינויות ולא הייתה מועמדת להדחה אף פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה