ויראלי

רמי פורטיס וברי סחרוף התאחדו לרגל אירוע מרגש

בנו הבכור של רמי פורטיס נישא אמש לבחירת לבו. ההפתעה המרגשת שציפתה לאורחים: איחוד של פורטיס וברי סחרוף על הבמה 
רוני שיינר |  1
רמי פורטיס (צילום אינסטגרם)
בנו הבכור של רמי פורטיס, גיא, התחתן אתמול עם בחירת לבו, שיר זלמנוביץ'. לאחר החופה ציפתה לאורחים הפתעה: איחוד מרגש של פורטיס וברי סחרוף על הבמה. 
רמי וברי ביצעו את מיטב הלהיטים שלהם, ביניהם: "חלליות", "אמריקה", "חלום כחול" ו"אין קץ לילדות". החתן, גיא פורטיס, שמלווה את הצמד בגיטרה בסיבובי ההופעות משנת 2011, הופיע לצידם על הבמה.  

פורטיס וסחרוף על הבמה (אינסטגרם)
להרכב הרוק של השניים, 'פורטיסחרוף', הייתה השפעה רבה על הרוק הישראלי. לימים, שתי להקות ישראליות קראו לעצמן על שמות שירים של הצמד: 'נקמת הטרקטור' ו'נעליים'.
לפני שבועיים פורטיס התראיין לתוכניתו של אסף ליברמן. על תחילת העבודה המשותפת עם סחרוף, סיפר פורטיס: "בהתחלה הייתה לנו מערכת יחסי גומלין. אני הייתי גיטריסט מפוחד והיו היה זמר בהכחשה. כל הזמן הייתי דוחף אותו לשיר. באותה מידה זכיתי עם הגיטרה, קיבלתי גיבוי עז על הנגינה שלי". 
על התוכניות שלו לעתיד שיתף: "קרוב ל-20 שנה אני מנגן את אותו סט שירים בהופעות. סט השירים שלי בהופעות היה מושפע במשך הרבה זמן מדעת הקהל, מודה ומתוודה. לא חסרים לי להיטים, אבל החלטתי להתחיל לעשות חזרות על שירים שאני אוהב שלא ניגנתי לעולם, ואני מקווה שגם הקהל יאהב. יש לי 11 אלבומים בעברית, מלא שירים, למה שלא אנגן אותם?". 
פורטיס הוסיף: "זה נורא מעניין לנגן חומרים שלא ניגנת, שלא טיפלת בהם בחדר חזרות. הם מקבלים פתאום ממשות, יש בזה משהו מאוד מרגש, כמו לנגן פתאום משהו חדש". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "לפני שבועיים פורטיס התראיין לתוכניתו של אסף ליברמן"
    רוקו 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנה ושבועיים ולא שבועיים
    סגור