ויראלי

עדי אשכנזי תוקפת: "איפה השרה שתעיר את המתעלמים?"

עדי אשכנזי הגיבה לדברים שנאמרו אתמול על ידי תושבת נתיב העשרה במסגרת וועדת חוקה: "מדינת ישראל התייצבי! זו חובתך. אנשים ששירתו בצבא, במילואים. חיו תחת טרור שנים בעוטף, שילמו כל חייהם מיסים. וכשנפגעו , נפצעו או נהרגו המדינה לא רואה אותם?!"

רוני שיינר |  3
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
במהלך דיון שהתקיים בוועדת החוקה בכנסת, קיבלה את זכות הדיבור סבין תעסה, תושבת נתיב העשרה. 
"איבדתי את הבן שלי, אור תעסה, שנרצח בחוף זיקים ב-7 באוקטובר", שיתפה. "בעלי קפץ על רימון כשחוליית מחבלים חדרה לנו הביתה. זרקו עלי רימון ואני פה בנס. הבנים ראו את בעלי נרצח להם מול העיניים. הפקירו את הילדים שלי, נותרתי אלמנה עם שלושה ילדים, בלי בית, בלי פרנסה, בלי עתיד. והמדינה שלי לא דואגת לי. ואני מצטערת שאני נורא אימפולסיבית אבל אני פשוט כועסת".
תעסה המשיכה ואמרה: "אני תושבת מדינת ישראל סוג א' לא סוג ב'. אתם תתחילו לקחת חלק בשיקום של הילדים שלי. נותרתי עם ילד עיוור בעין, ילד עם צלקות בכל הגוף. אני לא ישנה לילות, לא מבינה איך איבדתי את הילד שלי. הילד שלי הלך לדוג ורצחו לי אותו. כולם בשבוע הראשון באו לבקר אותי בברזילי. ואחר כך לא זוכרים מי אני. קחו עלינו אחריות ומיד. תעזרו לי לשקם את הילדים שלי, נתיב העשרה מתפרקת, אנחנו חצי קילומטר מגבול עזה, כאילו תתעוררו! העסק שלי סגור חצי שנה, עדיין לא קיבלתי שום פיצוי".
 
הקומיקאית עדי אשכנזי הגיבה לדברים: "מדינת ישראל התייצבי!!! זו חובתך. אנשים ששירתו בצבא, במילואים. חיו תחת טרור שנים בעוטף, שילמו כל חייהם מיסים. וכשנפגעו , נפצעו או נהרגו המדינה לא רואה אותם?!". 
אשכנזי הוסיפה: "איפה האישה השרה או החברה בוועדות שתעיר את המתעלמים, שתראה, שתדאג שהמדינה תקיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשכנזי
    מיכ 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לומר שמיתעלמים את רואה כולם עסוקים בעיסקה אבל סינואנרוצה להכניע את היהודים בכל הכוח מנובלהרסנו לו את חצי עזה ועדיין לא ניכנע לא מילעלמים את אשה מבינה ופתאום אין לך עיניים שאי אפשר לעשות כלום כל עוד סינואר רוצה להכניע את ישראל ולהישאר בשילטון כדי ליכבוש את ישראל וזה לא יהיה
    סגור
  • 1.
    חחח
    לל 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעסקי בחיים שלך מה קרה לך? משעממם לך ?
    סגור
  • אשת ראש הממשלה
    שרה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישי לך אשכנזי על בורותך פויה בושה עד כמה טפשים והולכים רכיל שקרי .
    סגור