ויראלי

יום האישה הבינלאומי: הדוגמניות המובילות מברכות את גולשות ice

נטע אלמיססטר, שיר אלמליח ועומר נודלמן מברכות אתכן, גולשות אתר ice, לרגל יום האישה הבינלאומי. בצל מלחמת "חרבות ברזל" הן מקדישות את היום לנשים מעוררות השראה וחולקות את משמעות היום הסמלי הזה עבורן 
רוני שיינר | 
נטע אלחמיסטר (צילום עידו איזק)
נטע אלחמיסטר
"את יום האישה הזה אני מקדישה לנשים האמיצות שלוקחות חלק בלחימה למען המדינה שלנו, הנשים המדהימות שמשרתות בצבא שלנו, ונשות משרתי המילואים החזקות והתומכות. מתחילת המלחמה נחשפנו לעשרות סיפורים של נשים מעוררות השראה, והשנה יותר מתמיד אני מקדישה את היום הזה לכן! תודה שאתן מחזקות את העובדה שנשים יכולות לעשות הכל".

שיר אלמליח (אינסטגרם)
שיר אלמליח 
"השנה יותר מתמיד, יום האישה מקבל משמעות אחרת. מאז פריצת המלחמה אנחנו יכולים לראות כמה נשים הן חזקות ולוחמות! יש לנו לוחמות בשדה הקרב שעושות עבודת קודש, יש אימהות ששלחו את הבנים שלהן אל הלא נודע, וישנן אימהות שעדיין מחכות שהילדים שלהן יחזרו מהשבי! בתוך כל זה, יש גם נשים שבני הזוג שלהן במילואים וצריכות לתפקד לבדן עם הילדים והבית. נראה לי שהשנה יום האישה פשוט מוכיח לנו כמה שהעולם לא יכול בלי נשים, וכמה נשים הן לוחמות ואמיצות. יום האישה שמח!!!". 

עומר נודלמן (אינסטגרם)
עומר נודלמן 
"יום האישה מסמל את המאבק לשוויון הזכויות, את החופש והמעמד של הנשים בכל העולם. אני לא יכולה לחגוג את יום האישה כשישנן 19 נשים שמוחזקות בשבי החמאס. ביום האישה הזה צריך להזכיר לעולם שצריך להחזיר אותן עכשיו!". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה