ויראלי

אופירה אסייג משתפת בכאב: "חשש כבד שנחטפה, צלצלו למשטרה"

מי שהתקשתה לעמוד בכאב של היעלמות הילדה מצפת היא אופירה אסייג שכתבה: "היימונט קסאו, ילדה בת 9 נעדרת כבר 3 ימים ויש חשש כבד שנחטפה", אסייג המשיכה וכתבה על רקע תמונתה של הילדה: "הפיצו את התמונה שלה בכל מקום, אם מישהו ראה, שמע, קצה חוט, משהו, מיד לצלצל למשטרה, 100".
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
ביום ראשון האחרון, התקבלה קריאה במשטרת ישראל בדבר היעדרותה של היימנוט קסאו, בת 9, תושבת צפת אשר נראתה לאחרונה בשעה 19:30 ברחוב צה"ל בעיר ומאז נעלמו עקבותיה.
מי שהתקשתה לעמוד בכאב היא אופירה אסייג שכתבה: "היימונט קסאו, ילדה בת 9 נעדרת כבר 3 ימים ויש חשש כבד שנחטפה", אסייג המשיכה וכתבה על רקע תמונתה של הילדה: "הפיצו את התמונה שלה בכל מקום, אם מישהו ראה, שמע, קצה חוט, משהו, מיד לצלצל למשטרה, 100".

החל מקבלת האירוע החלו שוטרי המחוז הצפוני בסריקות נרחבות לאיתורה שנמשכות עד לרגע זה בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים ממגוון גופים וארגונים מכל רחבי המדינה. במקביל לחיפושים נפתחה חקירה אשר הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב כנרת במסגרתה נבדקו לאורך היום עשרות מצלמות אבטחה וכן נגבו עדויות ממספר רב של תושבי האזור.
עוד מסרה המשטרה: "תיאור הנעדרת - גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת צפת בטלפון 04-6978444".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שוחח עם הוריה של היימנוט קסאו, בת ה-9 מצפת שעקבותיה נעלמו. השר בן גביר אמר להורים כי ״המשטרה עושה הכל בשביל למצוא את קסאו, נהפוך כל אבן בשביל לאתר אותה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה