מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: שלמה ארצי עוקף את אייל גולן

דירוג תחנות הרדיו של ישראל, מציג שינוי כאשר שלמה ארצי, מדיח את אייל גולן וקוטף את התואר האומן המושמע ביותר בישראל. ארצי, מסמן הישג נוסף כשדואט החדש שלו עם פאר טסי זוכה בתואר השיר המושמע ביותר ברדיו. כל הנתונים 
מערכת ice |  1
שלמה ארצי (צילום shutterstock, פלאש 90/ הדס פרוש)
דירוג תחנות הרדיו השבועי של ice, מציג שינוי במקום הראשן בטבלה כאשר אייל גולן, מודח מן המקום הראשון בטבלה ומי שתופס את מקומו הוא שלמה ארצי. ארצי, ארצי גבר על גולן כשהוא השיג 630 השמעות במהלך השבוע החולף לעומת גולן, שנמצא במקום השני והגיע ל-597 השמעות.
במקום השלישי נמצא אריק איינשטיין, אשר שומר על נוכחות קבועה בטבלה. בשבוע החולף איינשטיין זכה ל-493 השמעות. במקום הרביעי נמצא הזמר עומר אדם עם 425 השמעות וסוגר את הרשימה שלומי שבת עם 424 השמעות. 
בקרב השירים המושמעים ביותר מוביל השיר "נהר הדמעות", הדואט המרגש של שלמה ארצי ופאר טסי אשר הושמע 174 פעמים בשבוע החולף. במקום השני נמצא השיר "טוב לי שאת כאן" של אברהם טל, שהושמע 138 פעמים ולאחריו "בסוף הכל יהיה בסדר" של ליאור נרקיס שהושמע 133 פעמים.

במקום הרביעי נמצא השיר של איתי לוי, "אין לי מקום אחר שהושמע 125 פעמים. סוגר את הרשימה רותם כהן, עם שירו "מי ששונא אותך ימות" שהושמע לא פחות מ-123 פעמים.

את רשימת השירים הלועזיים מוביל "GREEDY" של טייט מקריי, שהושמע 37 פעמים, במקום השני נמצא YES AND של אריאנה גרנדה, שהושמע 34 פעמים, במקום השלישי נמצא WATER של טיילה, עם 24 השמעות, את המקום הרביעי תופס דרימינג של מרשמלו, סטינג ופינק שהושמע 22 פעמים וסוגר את הרשימה LOST ON YOU של הזמרת LP, שהושמע 17 פעמים.
את רשימת האמנים הלועזיים מובילים, קולדפליי עוקפת את כשהיא זוכה ל-119 השמעות לעומת 107 של הביטלס בשבוע שעבר, במקום השלישי נמצא סטינג עם 83 השמעות, אלטון ג'ון עם 81 השמעות וריהאנה סוגרת את החמשייה הראשונה עם 77 השמעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלמה ארצי. אייל גולן
    רות 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלי צה"ל לא רלוונטי. הרי תמיד הם. עשו. אפליה בכלל צריכים לסגור את התחנה תחנה שעושה איפה ואיפה כך שלא צריך להתייחס לטבלה
    סגור