מדדים ומחקרים

סלקום, פרטנר, פלאפון או הוט מובייל? הרשת הטובה בישראל נחשפת

על פי מדד Opensignal העולמי: סלקום היא הרשת הטובה בישראל לדור 4 ו-5. על פי נתוני חברת OpenSignal, רשת סלקום זוכה בחווית המשתמש הטובה ביותר ובכיסוי הטוב ביותר לדור 4 ודור 5 בישראל, הוט מובייל במקום האחרון. פלאפון הגיעה אל המקום השני ופרטנר שלישית
מערכת ice |  2
מהפכת דור 5 בישראל (צילום shutterstock)
חברת OpenSignal מתמחה במדידת חווית לקוחות משתמשי הסלולר ברחבי העולם ומפרסמת את נתוניה בדוח אחת לחצי שנה. בדוח החדש, שהתפרסם אמש, זכתה סלקום באופן מובהק בשני מדדים מובילים.              
הראשון בהם הוא מדד ה- Consistent Quality, הבודק את חווית הלקוח ברשת במגוון שימושים כגון: מהירות הורדה, מהירות העלאה, שיהוי, זמן התחברות ועוד, הנבדקים על ידי שימוש של הלקוחות באפליקציות נפוצות. מדד זה מגדיר ציון של "חווית לקוח" ולפי הדוח ניתן לראות כי סלקום מובילה באופן מובהק ומציגה את הרשת האיכותית ביותר ללקוחותיה הנמצאים על רשת ה-3G, 4G ו-5G. הוט מובייל במקום האחרון. פלאפון הגיעה אל המקום השני ופרטנר שלישית.
המדד הנוסף בו זכתה חברת סלקום הוא ה-Coverage Experience, חווית הכיסוי של הלקוחות. על פי תוצאות הדוח של חברת  OpenSignal, רשת סלקום מקבלת את ציון חווית הכיסוי הגבוהה ביותר מכל חברות הסלולר בישראל, הנמצאים על רשת ה-3G, 4G ו-5G.
נתונים אלו מצרפים לדוח של חברת Tutela שהתפרסם בחודש יוני האחרון, ממנו עלה באופן מובהק כי סלקום מספקת ללקוחותיה את רשת הדור ה-5 האיכותית והמהירה בישראל בארבעת המדדים המובילים: מהירויות העלאה והורדה, יציבות השירות ושיהוי. בנוסף, על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה המתפרסמים מעת לעת, סלקום היא החברה עם פריסת הדור ה-5 הרחבה ביותר בישראל: עם לא פחות מ-773 אתרים פעילים ברחבי הארץ.

אבי גרינמן, סמנכ"ל הנדסה בסלקום: "ההשקעה הנרחבת והעבודה האינטנסיבית השוטפת שאנו מבצעים בתחום משתקפת בצורה מובהקת בתוצאות הדוח. אנו מברכים על התוצאות וגאים לספק ללקוחות רשת איכותית ומובילה".
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו גאים בתוצאות הדוח המוכיחות שהמאמצים וההשקעות נושאים פרי וסלקום מספקת ללקוחותיה את הרשת הסלולרית האיכותית ביותר עם הכיסוי הרחב ביותר במדינת ישראל. נמשיך להשקיע את מרב המאמצים והמרץ על מנת לקדם את חווית הגלישה הטובה והמהירה ביותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש משהו שהוט טובה בו חוץ משירות הלקוחות הכי מושמץ ?
    שביט 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההבדלים בין סלקום לפלאפון סחרי משמעות הבעיה היא בפרישה של הרשתות כשמחלק מהמקרים אין קליטה טובה אפילו באזורים מאוכלסים בצפיפות
    סגור
  • אין קליטה טובה,הכוונה לפלאפון או סלקום? (ל"ת)
    אקו 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור