מדדים ומחקרים

חלל תקשורת מזנקת: מציגה תזרים חיובי ועלייה בהכנסות

חברת חלל-תקשורת פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2023. בדוחות, מציגה החברה המשך צמיחה, הנובעת ממימוש פעילות עסקית ממוקדת ומוכוונת לצד יישום השינוי האסטרטגי והמעבר למכירות שירותי תקשורת מקיפים מבוססי לוויין

מערכת ice |  1
עמוס 17 (צילום יחצ)
חברת חלל-תקשורת, ספקית פתרונות התקשורת הלווייניים ומפעילת צי לווייני "עמוס", פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2023. בדוחות, מציגה החברה המשך צמיחה, הנובעת ממימוש פעילות עסקית ממוקדת ומוכוונת לפלחי שוק באפריקה, אשר תומכים בהגדלת המכירות וההכנסות של הלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס-17, לצד יישום השינוי האסטרטגי והמעבר למכירות שירותי תקשורת מקיפים מבוססי לוויין. כמו כן, החברה דיווחה כי התקשרה בהסכמים חדשים בסך של כ- 37 מיליון דולר מתחילת השנה.
החברה מציגה נתוני הד"וח גידול של כ- 18% בהכנסות הלוויין עמוס-17 ברבעון השני של שנת 2023 ביחס לרבעון המקביל אשתקד הוביל לשיפור נוסף בהכנסות וב-EBITDA
קצב ההכנסות השנתי של עמוס 17 גדל לכ- 31.4 מיליון דולר, המהוות כ-32% מסך הכנסות החברה. הכנסות החברה ברבעון השני של 2023 עלו לרמה של 24.6 מ' דולר וה-EBITDA הסתכם בכ- 18.3 מיליון דולר.
צבר ההזמנות הסתכם בכ- 221 מיליון דולר. התזרים החיובי מפעילות שוטפת בחציון הראשון גדל בכ- 23% ביחס לחציון המקביל אשתקד לכ- 44 מיליון דולר. החברה התקשרה בהסכמים חדשים בהיקף של כ-37 מיליון דולר מתחילת השנה ובנוסף, החברה הגישה מיוזמתה הצעת הסדר חוב לבימ"ש, שתאפשר פירעון מלא של התחייבויותיה.
דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת מסר לאחר פרסום הדו"ח: "החברה מציגה רבעון נוסף של שיפור בתוצאות בעקבות המשך מיקוד בפעילות העסקית וזאת לצד הדיונים על הסדר החוב. החברה ממשיכה לפעול יחד עם נציגויות מחזיקי האג"ח במטרה להגיע להסכמות, שיאפשרו את המשך מגמת הצמיחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להתקרב אין בה מסחר (ל"ת)
    מבין עניין 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור