מדדים ומחקרים

רונאלדו, מסי או דה רוק: מי מרוויח הכי הרבה מאינסטגרם?

שאלתם את עצמכם כמה מרוויחים הכוכבים הגדולים בעולם על פוסט ממומן אחד? כריסטיאנו רונאלדו טיפס אל המקום הראשון, כשהוא שווה לא פחות מ-2.397 מיליון דולר לפוסט אחד ממומן, הארגנטינאי עם כמעט חצי מיליון דולר פחות, ולאיזה מקום הגיע כוכב הקולנוע וה-WWE?
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
יש כוכבים בעולם הבידור, שמוצא פיהם יקר מפז. לא מדובר רק במה שיאמרו וישתפו את העוקבים שלהם ברשתות החברתיות שיכול להיות המלצה או ביקורת, אלא במחיר שהמסר הזה יהיה שווה למפרסם כדי שיגיע עד אליכם.
שאלתם את עצמכם כמה מרוויחים הכוכבים הגדולים בעולם על פוסט ממומן אחד? הרשימה החדשה של הסלבס שמרוויחים הכי הרבה עבור פוסט כזה באינסטגרם נחשפת ויש בה מהפך אחד מהותי בפסגה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו טיפס אל המקום הראשון.
כוכב הכדורגל אמנם נמצא בשלהי הקריירה שלו וכיום משחק בליגה הסעודית, אבל הוא שווה לא פחות מ-2.397 מיליון דולר לפוסט אחד ממומן באינסטגרם, כשהוא מוריד למקום השני את קיילי ג'נר שמקבלת "רק" 1.835 מיליון דולר לפוסט כזה.
במקום השלישי, היריב הגדול של CR7, הלא הוא ליאו מסי כוכב הכדורגל הכי גדול כיום שבדיוק עבר לאינטר מיאמי מארצות הברית. הוא מקבל לכל פוסט ממומן 1.777 מיליון דולר, הוא מקדים את סלינה גומז שמקבלת 1.735 מיליון דולר.
במקום החמישי, דה רוק, דווין ג'ונסון כוכב הקולנוע ואגדת ה-WWE שמכניס לכיסו 1.713 מיליון דולר לכל פוסט ממומן. בהמשך הרשימה אפשר למצוא שמות כמו קים קרדשיאן, אריאנה גרנדה, ביונסה, קלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר, ג'סטין ביבר, טיילור סוויפט ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונאלדו הטוב בעןלם
    אורלי ויצמן 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם בכדורגל גם בעוקבים גם בנבחרת שבר שיא וכל החיים הוא מטפס בהצלחה בהמשך גם בגילו המופלג
    סגור