מדדים ומחקרים

מחקר חדש חושף: כך פדופילים עוקבים אחר הילדים במצלמה

מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים מארה"ב והאוניברסיטה העברית מצא שפדופילים עושים שימוש בפרצות באבטחה וקודים זדוניים כי לפרוץ למצלמות של ילדים עימם שוחחו ברשתות החברתיות כדי לנצל אותם מינית
מערכת ice | 
ילדים עובדים יחד על מחשב (צילום pch.vector / freepik)
מחקר חדש שנערך על ידי חוקרים מארה"ב והאוניברסיטה העברית מצא שפדופילים עושים שימוש בפרצות באבטחה וקודים זדוניים כי לפרוץ למצלמות של ילדים עימם שוחחו ברשתות החברתיות כדי לנצל אותם מינית.
לפי נתוני המחקר, שפורסם ב-ynet, כיום העבריינים מייצרים פורנוגרפיה של ילדים, ללא הסכמתם, דרך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים כמו תוכנות הקלטה וצילום מסך. המחקר הבין-לאומי מצא כי התיעוד של הילדים אפילו מופץ על ידי העבריינים ללא ידיעתם של הילדים. עם זאת, המחקר לא נערך בארץ אך הוא בהחלט עלול להיות רלוונטי לא פחות גם כאן.
בניסוי שערכו במחקר יצר צ'טאבוטים אוטומטיים שמדמים בני נוער. בעזרתם ניהלו כמעט אלף שיחות עם פדופילים לכאורה. נמצא כי ב-39% מהמקרים נשלחו על ידי הפדופילים קישורים לא רצויים שמאפשרים גישה לא מודעת למצלמות של בני הנוער הפיקטיביים. כמו כן, נמצא כי הפדופילים אפילו עוקבים אחר ילדים ומחכים לרגע בו המצלמה תקלוט תיעוד של התפשטות או אקטים מיניים שונים, בהתאם לגילו של הילד.
אם כן, המלצת החוקרים היא לכסות את מצלמת הרשת במחשב כדי שתמיד תסתיר את המתרחש בחדר, ותיפתח רק ברגעי הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה