מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אודיה מתרסקת, מי עוקף אותה?

השירים של אודיה אזולאי רשמו ירידות חדות במספר הצפיות ביוטיוב. מי הזמרים שהשירים שלהם עלו, והאם זה הביא לשינוי גם בדירוג האמנים הפופולאריים בישראל?
יאיר מור |  1
אודיה אזולאי (צילום לידור חדידה)
אודיה אזולאי צנחה השבוע כמעט באותה מהירות שבה המריאה לאחרונה, אם כי היא עדיין נהנית מססטוס אחת הזמרות הפופולאריות בישראל, כך לפי נתוני יוטיוב שמשחררת גוגל מדי שבוע.
שני השירים של אודיה שניצבו בשבוע שעבר בפסגה – "החיים שלי אחריך" ו"האמת" – חוו ירידות בשיעורים דו-ספרתיות במספרי הצפיות השבועיים בשירות הווידאו הגדול בעולם (25% ל"החיים" ו-12% ל"האמת"), וירדו מקום אחד כל אחד, מ-1 ו-3 ל-2 ו-4.
מי שהרוויחו מהירידות של אודיה הם בניה ברבי, ש"קרן שמש" שלו חזר למקום הראשון למרות שבמספר הצפיות גם הוא רשם ירידה של כמעט 8%, ו"עד שתבואי עד אליי" של עדן חסון, שהיה השיר היחיד בחמישייה שמספר הצפיות השבועי שלו עלה בכ-8.5%; ו"כינורות" של עדן בן זקן דורך במקום החמישי.
כאמור, ברשימת הזמרים המואזנים בישראל היא שומרת על המקום השני והמכובד, אחרי אייל גולן הבלתי-מנוצח (כמעט) – אם כי ההפרש ביניהם גדל ל-1.4 מיליון צפיות שבועיות; פאר טסי מזנק למקום השלישי בזכות עלייה של כמעט 7% במספר הצפיות השבועי ונצמד לאודיה, לעומת עדן חסון שדורך במקום הרביעי עם עלייה של מעט פחות מאחוז בצפיות, ואושר כהן שיורד למקום החמישי בעקבות ירידה של כמעט 6.5% בצפיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    של פגומים
    שטויות 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח אודיה מעל פאר טסי ? חחחחחחחחחחחח
    סגור