מדדים ומחקרים

האם אודיה אזולאי היא המלכה החדשה? | דירוג יוטיוב

בשבוע שעבר התברגה אודיה פעמיים בחמישייה הראשונה של הקליפים הנצפים ביותר ביוטיוב ישראל – אך היא עדיין רחוקה מאוד מלעקוף את אייל גולן בתואר האמנית הנצפית ביותר
יאיר מור | 
אודיה אזולאי (צילום לידור חדידה)
לא כל שבוע מצליח אמן ישראלי להתברג פעמיים בחמישיית השירים הפופולאריים ביותר בקרב המשתמשים המקומיים ביוטיוב – אבל השבוע זה קרה, והזמרת שעשתה זאת היא אודיה אזולאי. השיר הקודם שלה, "האמת", נשאר במקום השני בטבלה עם 821,000 צפיות, שהן כ-5% פחות מהשבוע הקודם, אך אחריו התברג "החיים שלי אחריך" החדש עם 728,000 האזנות בשבוע הראשון שלו בשירות.
במקום הראשון נשאר בניה ברבי עם "קרן שמש"; "כינורות" של עדן בן זקן נשאר במקום הרביעי; והקאבר של אייל גולן ל"פנתרה" של נועה קירל ירד שני מקומות לחמישי. מעניין לציין כי בהפרש לא גדול מתחתיו, עם פוטנציאל לחזור לחמישייה, נמצא שיר נוסף של אודיה – "אוהבת אותך בטעות" יחד עם אושר כהן.
למרות עלייה של כמעט 30% במספר הצפיות השבועי, ברשימת האמנים הפופולאריים בישראל נשארת אודיה במקום השני עם 3.4 מיליון צפיות, בהפרש של יותר ממיליון צפיות אחרי אייל גולן הבלתי מנוצח; במקום השלישי דורך פאר טסי; במקום הרביעי נשאר עומר אדם; ובמקום החמישי עדן חסון, שמזנק ב-10% במספר הצפיות השבועי ועוקף את אושר כהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה