מדדים ומחקרים

האם מיצינו את גל גדות? | דירוג נטפליקס

הסרט החדש בכיכובה של גדות שנפתח לצפייה עבור מנויי ענקית הסטרימינג בישראל לא הצליח למשוך הרבה צופים, ואפילו סרט חג מולד קליל עקף אותו
יאיר מור |  2
גל גדות שוברת את כל השיאים (צילום pixabay, פייסבוק/ גל גדות)
הכוכבת הישראלית המצליחה בתולדות הוליווד חזרה בשבוע שעבר למסכים שלנו – אבל מהנתונים נראה שכמעט לאף אחד לא איכפת: לפי רשימת הסרטים הנצפים בקרב מנויי נטפליקס בישראל, הסרט "ליגת הצדק" בכיכובה של גל גדות, שנפתח לצפייה בארץ לקראת סוף השבוע, הגיע למקום השמיני בלבד. הסיבה יכולה להיות חוסר מודעות לפתיחת הסרט, או שכל מי שרצה לראות אותו כבר עשה זאת בתקופת הקרנתו בקולנוע.
במקום הראשון – גם בארץ וגם בעולם – נמצא סרט הפעולה הנורווגי "הטרול", שהשיג נתון מרשים מאוד של כ-76 מיליון שעות, והפך לסרט הראשון מזה זמן רב שאינו באנגלית וכובש את צמרת הסרטים הנצפים בשירות; במקום השני בעולם והשלישי בישראל "קוראים לי ונדטה" האיטלקי; במקום השלישי בעולם והרביעי בישראל יומנה של נואל"; "השחייניות" נמצא במקום הרביעי בעולם והשני בישראל; ובמקום החמישי, גם בעולם וגם בארץ הקודש, "מאהבה של ליידי צ'טרלי".
את החמישייה השנייה בעולם פותח "סלמברלנד: ארץ החלומות", שבישראל יורד למקום התשיעי – הסרט היחיד שמשותף לחמישייה העולמית ולזו המקומית; במקום השביעי בעולם קומדיית החג הברזילאית "אורחת לחג המולד"; במקום השמיני "לוחמים לעתיד"; בתשיעי "רכבת הקליע"; ובעשירי "חג המולד בחווה".
למרות שהחמישייה השנייה בישראל שונה למדי מזו העולמית, המכנה המשותף הוא שני סרטי חג מולד: בישראל אלו "נס החג של דייזי" במקום השישי ו"חג המולד באיינג'ל פולס" במקום העשירי; ובמקום השביעי "אנדרדוג אמריקאי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיצינו והחרמנו את נטפליקס (ל"ת)
    דנה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • החרמה נעימה (ל"ת)
    אמיר 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור