מדדים ומחקרים

השיטה נחשפת: כך ישימו לב אליכם יותר באפליקציות היכרויות

מחקר חדש שנערך בהולנד, בחן איזה מאפיינים הופכים את הפרופיל באפליקציית ההיכרויות לאטרקטיבי יותר
מערכת ice | 
אפליקציית דייטינג (צילום freepik)
פרופילי היכרויות המכילים מטאפורות ומידע אישי קונקרטי, במקום הצהרות מעורפלות, מעוררים יותר תשומת לב, כך על פי מחקר חדש. חוקרים בהולנד אומרים שאפליקציות כמו Tinder, Hinge ו-Bumble הפכו את ההיכרויות למהירות וקלות יותר עבור רווקים ברחבי העולם. עם זאת, הם נוטים להפוך אנשים לבררניים יותר, מכיוון שמאגר הדייטים הפוטנציאליים הפך לאינסופי.
האפשרויות הרבות דורשות שהפרופיל יהיה בולט. על פי המחקר החדש, הפרופילים בעלי יותר טקסט מקורי, זוכים להצלחה רבה ביותר. הטקסט הזה יכול להיות כל דבר, החל מעובדה קטנה או בדיחה, דרך מטרות חיים עתידיות או המאכל האהוב. הצוות ביקש מ-1,234 משתמשי אפליקציות היכרויות להעריך את מקוריות הטקסט במספר פרופילי היכרויות ולדרג את האישיות והאטרקטיביות של בעל הפרופיל. האתרים שנכללו במחקר משרתים בעיקר משתמשים מעל גיל 50 וכל 308 הפרופילים ששימשו למחקר שונו, כדי לשמור על האנונימיות של כל אדם.
אלה עם פרופילים מקוריים יותר קיבלו ציון גבוה יותר על אינטליגנציה, חוש הומור, אטרקטיביות, והכי חשוב - הסבירות שהמשתתפים ירצו לצאת איתם. המחקר התעמק עוד יותר על ידי ניתוח של איזה סוג טקסט אנשים תופסים כמקורי יותר מאחרים. הם גילו שטקסט עם מאפיינים סגנוניים מקוריים, כמו מטאפורות, עזר להצלחת הפרופיל. הפרופילים המושכים ביותר כללו גם מידע אישי קונקרטי יותר, ולא רק הצהרות מעורפלות. באופן כללי, המשתתפים הראו הסכמה גבוהה לגבי טקסטי הפרופיל שהם תפסו כמקוריים ואילו הם תפסו כ"מוזרים". המשתתפים ראו בדרך כלל את הפרופילים המוזרים האלה כלא מקוריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה