מדדים ומחקרים

ריהאנה נכנסת לרשימה היוקרתית בעולם בגיל 34 בלבד

מגזין פורבס הכניס לראשונה את ריהאנה לרשימת המיליארדרים, במקום ה-1,729 בעולם. ההון שלה צמח בשנה האחרונה הודות למותג ההלבשה התחתונה Savage X Fenty, שעומד להיות מונפק בבורסה
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום אינסטגרם/ ריהאנה)
רשימת המיליארדרים השנתית של מגזין פורבס לשנת 2022, פורסמה אתמול (שלישי) והכריזה על ריהאנה כמיליארדרית חדשה, שנכנסה לראשונה לרשימה, בגיל 34 בלבד. הזמרת הפופולרית ממקומת במקום ה-1729 בעולם, עם שווי של 1.7 מיליארד דולר. רשימת המיליארדרים של פורבס מלאה השנה בסלבס, כולל הזוג לשעבר קניה ווסט (יה) וגרושתו קים קרדשיאן, שלכל אחד מהם בנפרד קצת יותר מריהאנה.
בנוסף להשיג בגיל 34, להיכנס לרשימת המיליארדרים בתור זמרת, ריהאנה היא גם המיליארדרית הראשונה שיצאה ממדינת הולדתה, ברבדוס. כוכבת הפופ, שהוכרזה בעבר כמוזיקאית העשירה בעולם, מינפה את קו הקוסמטיקה שלה Fenty Beauty ואת עסקי ההלבשה התחתונה שלה Savage X Fenty לשווי נקי של 1.7 מיליארד דולר, כך לפי פורבס.

לא מזמן פורסם כי היא צפויה להגדיל משמעותית את שווי המותג שבבעלותה, כאשר על פי דיווחים בארה"ב היא צפויה להנפיק אותו בבורסה. מדובר בהנפקה ראשונה עבור ריהאנה, שעובדת ביחד עם מורגן סנטלי וגולדמן זאקס, שצפויה לקרות עוד השנה. על פי כל ההערכות, ההנפקה צפויה להעלות את שווי המותג שלה, Savage X Fenty, ביותר משלושה מיליארד דולר.
לאחר שהפכה למיליארדר בשנה שעברה, קים קרדשיאן הגיעה למקום ה-1,645 ברשימה עם שווי נקי של 1.8 מיליארד דולר. בעלה לשעבר קניה ווסט, ממוקם במקום ה-1,513, והוא שווה 2 מיליארד דולר.
מיליארדרים נוספים מעולמות התרבות והפנאי כוללים את הבמאי סטיבן ספילברג, שנמצא במקום ה-801 עם שווי נקי של 3.7 מיליארד דולר; הראפר ג'יי זי, שנמצא במקום ה-2,076 עם שווי נקי של 1.3 מיליארד דולר, ומנחת תוכנית האירוח אופרה ווינפרי, שמצאת במקום ה-1,196 עם שווי נקי של 2.6 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה