מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: הנוכלת ששמה את לבייב בכיס הקטן

בזמן שסיימון לבייב יורד בטבלאות של נטפליקס, נוכלת אחרת עוקפת אותו בענק. וגם: מה קרה השבוע לסדרה שרשמה בישראל את ההצלחה הכי גדולה שלה בעולם?
יאיר מור |  1
סיימון לבייב (צילום מסך ערוץ 13)
עם כל הכבוד לסיימון לבייב, הלוא הוא שמעון חיות, הלוא הוא "נוכל הטינדר" הישראלי, הנוכלת הכי לוהטת בנטפליקס כרגע היא דווקא אנה סורוקין, שהצליחה להערים על האליטה של ניו-יורק כאשר התחזתה ליורשת משפחת אצולה גרמנית. "להמציא את אנה", המיני-סדרה המבוססת על סיפורה, נשארת גם השבוע במקום הראשון ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס בעולם ובישראל, עם נתון מרשים מאוד של 130 מיליון שעות צפייה שבועיות – מספר שרק סדרות בודדות הצליחו אי פעם להגיע אליו, אם כי עדיין רחוק מאוד מהשיא של "משחק הדיונון", שעברה את החצי מיליארד שעות צפייה בשבוע השלישי שלה שם.
במקום השני – שוב, גם בישראל וגם בעולם – נמצא האפוס ההיסטורי החדש "ויקינגים: ולהאלה", הספין-אוף לסדרה המצליחה "הוויקינגים".
מכאן והלאה מתפצלות הרשימות באופן מעניין: במקום השלישי בישראל "אחד מאיתנו משקר", הלהיט האמריקאי החדש, שבשבועות הקודמים היה מדורג גבוה בעולם ונמוך בישראל, מתהפך ועולה למקום השלישי בישראל, בעוד בעולם הוא יורד למקום החמישי. זאת בעוד במקום השלישי בישראל עונה 2 של "האהבה היא עיוורת" (הגרסה הבינלאומית ל"דייט בחשיכה"), שבישראל מסתפקת במקום השביעי.

במקומות 4-6 בישראל שלוש עונותיה של הסדרה "מניפסט", שבפעם הראשונה מאז תחילת השנה אף אחד מהן לא נמצאת בשלישייה הראשונה בארץ; במקומות המקבילים בחו"ל נמצאים הלהיט הקוריאני "כולנו מתים", "אחד מאיתנו משקר" והטלנובלה הקולומביאנית "קפה בניחוח אישה", שאינה זמינה בישראל.
סדרת הילדים החדשה "המופע של קאפהד!" מתברגת במקום השביעי בעולם והתשיעי בישראל; במקום השמיני בעולם "מגנוליות מופלאות", שבישראל הודח מהעשירייה, בעוד בישראל נמצאת במקום הזה "מסירות, סיפור על אהבה ותשוקה" שבעולם ירדה השבוע לעשירייה השנייה; וסוגרים את הרשימה העולמית "בית משפט לנוער" הקוריאנית ועונתה השנייה של "הצד האפל של התשוקה", בעוד בצד הישראלי ממשיכה העונה השנייה של "טוי בוי" לשבוע נוסף על גבול העשירייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם הנוכלת החדשה נולדה בבני ברק?... (ל"ת)
    Sandra 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור