מדדים ומחקרים

ברקע משבר האקלים: זה ההישג המרשים של החברה שפועלת בישראל

קבוצת Sodexo, הפועלת ב-45 מדינות וביניהן ישראל, זכתה בציון A בדירוג האקלים של ארגון ה-CDP. במסגרת תכנית צמצום פסולת מזון בשנה האחרונה הפחיתה החברה בישראל 13 טון בפליטות פחמן דן-חמצני. "מאמינים שפעולותינו יתרמו להשגת היעדים הגלובליים של הקבוצה"

מערכת ice | 
משבר האקלים (צילום shutterstock)
כשברקע מתנהל משבר אקלים במדינות רבות בעולם, קבוצת Sodexo הצטרפה ל-346 החברות המדורגות בציון הגבוה ביותר של דירוג אקלים של CDP, מתוך 21,000 חברות שנבדקו. Sodexo הינה היחידה בענפה שזכתה בדירוג A בקטגוריה זו, בזכות פעילותה בתחום הסביבתי. הדירוג מבוסס על ההתקדמות שהשיגה החברה בפעילותה למניעת משבר האקלים וההתחממות הגלובלית והאצת הפעולות להפחתת השפעתה על האקלים.
Sodexo השיקה את תכנית Net Zero, במסגרתה עומד יעד שאפתני, להגיע לאפס פליטות פחמן דו-חמצני עד שנת 2040. החברה פועלת בארבעה מישורים עיקריים: מוצרים, בישול, אנרגיה ופסולת. שילוב התקנים והכלים העדכניים ביותר למעקב קפדני אחרי הביצועים ודיווח שקוף בנושאי אקלים, מהווים את הבסיס לקידום שינוי חיובי בשרשרת הערך של הארגון.
איילת מרטין, תזונאית ואחראית תחום אחריות תאגידית ב Sodexo ישראל: "אנו גאים מאוד בהישג החשוב של Sodexo העולמית, אשר זכתה בדירוג הגבוה ביותר של ארגון ה-CDP. גם בישראל, כחלק מהארגון העולמי, אנו פועלים בנחישות והתמדה על מנת לעמוד ביעדים השאפתניים שהוצבו עד שנת 2040". עוד היא הוסיפה: "אנו שמים דגש על הפחתת פסולת מזון ועידוד בחירה בתזונה מבוססת צומח ובנוסף, צמצום של צריכת האנרגיה הישירה שלנו, בין היתר על ידי מעבר לרכבים חשמליים. אנחנו מאמינים שפעולותינו יתרמו להשגת היעדים הגלובליים של הקבוצה".
CDP (Carbon Disclosure Project), הינו ארגון גלובלי ללא כוונת רווח, המהווה את תקן הזהב (gold standard) של דיווח סביבתי עם מערך הנתונים העשיר והמקיף ביותר על פעילות חברות, ערים ומדינות. דירוג ה-CDP נמצא בשימוש נרחב לקידום השקעות והחלטות רכש, לקראת כלכלה בת קיימא, בה מתקיים איפוס פליטות פחמן תוך עמידה ביעדים סביבתיים.
Sodexo ישראל הינה החברה הגדולה בישראל בתחום שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים. הקבוצה פועלת במטרה לשפר את איכות החיים של לקוחותיה ועובדיהם, ולתרום להתקדמות חברתית וסביבתית בקהילות שבהן היא פועלת. שירותי ההסעדה כוללים ניהול מערך הוליסטי משלב עיצוב מתחמי המסעדות, דרך תכנון ובניית תפריטים על ידי שפים ועד ניהול שוטף. בנוסף, מובילה הקבוצה מערך שירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה