מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: מי האמן שעקף את עומר אדם בפסגה?

אושר כהן תופס את המקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בעקבות המיני אלבום המוצלח שהוציא, קניה ווסט למרבה הפתע תופס גם הוא את המקום הראשון עם אלבומו החדש, "Vultures 1" ואיך דה וויקנד הגיע למקום השני מבלי להוציא מוזיקה חדשה? 
מערכת ice |  1
דירוג ספוטיפיי (צילום pixabay)
דירוג הספוטיפיי של השבוע: מי הם חמשת הראשונים שהכי הושמעו בישראל השבוע בקטגוריית האמן, האלבום והשיר  
לפי דירוג האמנים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי, אושר כהן מטפס למקום הראשון, לאחר ששיחרר מיני אלבום בשבוע שעבר בעקבות פרידתו מסהר נועם, ארוסתו לשעבר וצבר המון אהבה וביקורות חיוביות מהמעריצים. במקום השני עומר אדם, שלישי אייל גולן, אחריהם עדן חסון שמתפוצץ בימים אלו בהופעות ענק. במקום החמישי מגיע הייצוג הנשי והבינלאומי, טיילור סוויפט.

חמשת האלבומים המושמעים ביותר בספוטיפיי בישראל השבוע, במקום הראשון נמצא האלבום המשותף של קניה ווסט וטיי דולה סיין, Vultures 1, שיצא סביב המון רעש וציפייה, השניים צפויים להוציא גם חלק שני ושלישי לאלבום בהמשך השנה. במקום השני נמצא אלבום הלהיטים של דה וויקנד, שאסף להיטים שלו מכל השנים והכניס אותם לאלבום אחד. במקום השלישי, אין עולם של יסמין מועלם, במקום הרביעי עדן חסון עם אלבום 2, טונה סוגר את החמישיה עם אלבומו מזרח פרוע.

חמשת השירים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי בישראל, במקום הראשון השיר החדש של אושר כהן "מנגן ושר", השיר המוצלח ביותר מאותו מיני אלבום שהוציא. במקום השני להיט הענק של כפיר צפריר, "פחד אלוהים", במקומות 3 ו-5, נמצא הזמר ששון איפרם שאולוב, עם "משהו אמיתי בעיניים" ו"בואי נדבר" שזוכים למאות אלפי השמעות כל שבוע. במקום הרביעי נמצא הקאבר המוצלח של עומר אדם לשירו של אריאל זילבר, "ואיך שלא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלך
    קבע גורל בת - שבע 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל המלך ??????????
    סגור