נדל"ן ותשתיות

הממשלה אישרה: זה המינוי החדש שעליו המליץ שר הבינוי והשיכון

הממשלה אישרה את הצעת שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף, למנות את עמית גריידי לתפקיד רשם הקבלנים. הרב יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "אני בטוח כי יעשה את עבודתו כראוי וימשיך להיות משרת ציבור מן המעלה הראשונה"
מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף, רשם הישג משמעותי היום (ראשון) לאחר שהממשלה אישרה את הצעתו למנות את מר עמית גריידי לרשם הקבלנים. השר גולדקנופף אישר את המינוי המדובר, לאחר שקיבל המלצה מצד ועדת האיתור. בראשות ועדת האיתור, עמד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, וחברי הוועדה הינם ונציגה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה ונציג נציב שירות המדינה.  
בשל העובדה כי מר עמית גריידי מביא עימו ניסיון וידע רב שנים בתחום הנדל"ן, הממשלה הביעה את אמונה בו. שר הבינוי והשיכון ,הרב יצחק גולדקנופף, שמח על אישור המינוי ואמר: ״אני מברך את עמית על מינויו לתפקיד כה חשוב וקריטי. עמית בעל ניסיון וידע רב ואני בטוח כי יעשה את עבודתו כראוי וימשיך להיות משרת ציבור מן המעלה הראשונה,  אני מאחל לו הצלחה רבה ועשייה מרובה".
רשם הקבלנים הנכנס, עמית גריידי, בירך על אישור הממשלה בנוגע לכניסתו לתפקיד החשוב: "אני מודה על האמון שניתן בי, אני רואה בתפקיד הרשם שליחות ומשמעות רבה בענף הנדל"ן. בכוונתי לפעול עם כל הכלים שעומדים לרשות הרשם על מנת לתרום לקדם לחזק ולפתח את תחום הנדל"ן".
כידוע, לרשם הקבלנים אחריות רבה. רשם הקבלנים פועל מכוח חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות. על פי החוק, רק קבלן הרשום בפנקס הקבלנים, שאושר על ידי הרשם, יכול לבצע עבודות הנדסה בנאיות בהתאם להיקפן הכספי או מהותן המקצועית כפי שנקבעו בתקנות. רשם הקבלנים אחראי גם לביטול רישומו של קבלן, שינוי סיווג, נקיטה באמצעי משמעת כנגד הקבלנים, וטיפול בתלונות דיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה