נדל"ן ותשתיות

רובע שדה דב: קבוצת רכישה חדשה תשווק 80 דירות יוקרה בת"א

על רקע עליית הריבית וקשיי המימון של החברות שרכשו קרקעות ברובע שדה דב היוקרתי: קבוצת רכישה בהובלת בכירים בענף הנדל"ן תשווק את מתחם דב תל אביב של מור נדל"ן
מערכת ice | 
מתחם פרויקט דב תל אביב (צילום סטודיו 84)
קבוצת רכישה בהובלת בכירים בענף הנדל"ן, ביניהם גיא פלד מנכ"ל בסר לשעבר ועו"ד דורון אריאל, החלה השבוע לשווק את בניין B במתחם דב תל אביב של קבוצת חנן מור. המהלך יסייע להוריד את הוצאות המימון של החברה.
רובע שדה דב ידוע כאחד הפרויקטים הנחשקים והיוקרתיים בישראל, בעיקר בזכות המיקום האטרקטיבי. במהלך השנה האחרונה שורה של חברות, שרכשו קרקעות ברובע, נכנסו להוצאות מימון כבדות בין היתר כתוצאה מעליית הריבית. לאחרונה החלו מכירות ברובע ונראה כי עם השקתה של קבוצת רכישה וקידום מהלכים נוספים, שדה דב עולה על מסלול המראה מחדש.

מתחם דב תל אביב (DOV TEL AVIV) של קבוצת מור נדל"ן ממוקם בחלקו הדרומי של רובע שדה דב, בקרבה לחוף הים, לנמל תל אביב ולפארק הירקון. לאחר תהליך תכנוני ארוך התקבלו אישורים לחלוקת המתחם לארבעה: שני בנייני מגורים, מגדל ומלון.
שיווק המתחם של קבוצת מור נדל״ן יוצא לדרך כשהמהלך הראשון הוא באמצעות קבוצת רכישה של בכירי ענף הנדל״ן ומי שמומחים בניהול ובליווי קבוצות רכישה של בנייני מגורים בישראל.
הקבוצה קיימה אתמול מפגש מכירות ראשון, שבו לקחו חלק אנשי עסקים ומנהלים בענפי הנדל״ן והפיננסים. במפגש הוצג הבניין הראשון, אשר כולל 80 יח"ד. המנהלת מבטיחה להציע מחירים אטרקטיביים עבור לקוחותיה ותביא את אחד מקבלני הביצוע הגדולים לטובת הבנייה בשטח.
בהמשך לדיווח למשקיעים שיצא לפני מספר שבועות, קבוצת מור נדל"ן מציעה פתרון לבניין אחד מתוך כ-4 בניינים בפרויקט ובוחנת מספר אופציות עבור מימון הפרויקט ביניהן להמשיך ולמכור את יתר יח"ד בשאר 3 הבניינים, יחד עם האופציה להכניס משקיע אסטרטגי בהמשך.
מקבוצת מור נדל״ן נמסר כי ״במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית ועל פי לוחות הזמנים החלה מכירת הבניין הראשון. מהלך זה לצד מהלכים נוספים יפחיתו את הוצאות המימון על החברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה