נדל"ן ותשתיות

בנק לאומי במהלך ענק: כך הרוויח 265 מיליון שקל

הבנק התקשר בהסכם עם ג'י. טי. אל. וי 3 בשותפות מוגבלת למכירת 50% מזכויותיו במגדל משרדים ברחוב יהודה הלוי 35 ו-37 בתל־אביב, הידוע כ-"בית לין", ומשמש כיום את הבנק לפי שווי כולל לנכס של 650 מיליון שקל
מערכת ice | 
חנן פרידמן (צילום Magma Images, אורן דאי)
בנק לאומי, באמצעות חברה בת בבעלותו המלאה, התקשר בהסכם עם ג'י. טי. אל. וי 3 בשותפות מוגבלת למכירת 50% מזכויותיו במגדל משרדים ברחוב יהודה הלוי 35 ו-37 בתל־אביב, הידוע כ-"בית לין", ומשמש כיום את הבנק לפי שווי כולל לנכס של 650 מיליון שקל.
התמורה שתשולם לבנק היא 325 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. במקביל התקשרו הצדדים בהסכם להסדרת יחסי השיתוף בנכס, לשם השבחתו. אם וככל שהעסקה תושלם, צפוי הבנק לרשום בגינה בדוחותיו הכספיים רווח לפני מס בסך של כ-265 מיליון שקל.

הסכום יירשם בדוחות בסמוך למועד מסירת הנכס שצפוי להיות ברבעון האחרון של שנת 2023 עם השלמת מעבר יחידות המטה וההנהלה הראשית של הבנק ללוד, או במועד נדחה, עד לא יאוחר מ-24.3.2024, לפי שיקול דעתו של הבנק.
המידעים בדבר השלמת העסקה, השפעותיה על הדוחות הכספיים של הבנק, מועד פינוי הנכס והמעבר של ההנהלה הראשית ויחידות המטה הם בבחינת מידע צופה פני עתיד שעלול שלא להתממש במלואו או בחלקו או במועדים האמורים לעיל, מסיבות שאינן בשליטת הבנק, ובכלל זה, אי קיומו של הסכם המכר על ידי הרוכשת או שינויים בנתונים הסופיים הרלוונטיים לחישוב רווח הבנק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה