נדל"ן ותשתיות

זה הסכום המופרע בו מכר מארק וולברג את האחוזה שלו

לאחר כמעט שנה בו אחוזתו של השחקן ההוליוודי מארק וולברג עמדה למכירה, היא סוף סוף נמכרה. 55 מיליון דולר זה הסכום שוולברג ואשתו יקבלו על האחוזה אותה רכשו ב-2009
מערכת ice |  1
האחוזה של מארק וולברג (צילום Westside Estate Agency, ויקיפדיה, vecteezy)
השחקן מארק וולברג מכר את ביתו באזור בוורלי הילס תמורת 55 מיליון דולר. בתחילה, השחקן דרש עבור הנכס היוקרתי 87.5 מיליון דולר כאשר העמיד אותו למכירה בחודש אפריל 2022. לאחר כישלון במכירתו, המחיר ירד ל-79.5 מיליון דולר בנובמבר האחרון, אך כעת התפשר על סכום נמוך משמעותית.
מארק וולברג בן ה-51, ואשתו, ריאה דורהאם, בת ה-44, רכשו את הנכס ב-2009, השנה שבה נישאו, תמורת כ-8.25 מיליון דולר ומאז הם מתגוררים שם יחד עם ארבעת ילדיהם. האחוזה כוללת 12 חדרי שינה ולא פחות מ-20 חדרי רחצה, כולל מבואה בגובה כפול עם גרם מדרגות אימפריאליות מברזל יצוק, חדרי מגורים וחדרי אוכל, מטבח עם שני איים באמצע, פינת אוכל מושלמת לארוחות בוקר וחדר משפחה ענקי.

בנוסף, יש ספרייה, קולנוע ביתי, בר, מרתף יינות וחדר טעימות וסוויטה ענקית בחדר השינה. חשבתם שכאן זה נגמר? לא אם תשאלו את וולברג, שחובב מאוד ספורט, ולשם כך באחוזה יש מגרש טניס, חדר כושר מפואר, מגרש גולף, מגרש כדורסל, מגלשת מים ענקית שנשפכת לבריכה מקצועית וסקייטפארק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף הולך לכסף ??????? (ל"ת)
    מומו 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור