נדל"ן ותשתיות

חברת פרשקובסקי מקבלת אישור סופי על תכנית תמ"ל ברחובות

חברת פרשקובסקי מודיעה היום על אישורה הסופי של תכנית תמ"ל 3003 ברחובות, במסגרתה היא מקבלת זכויות על שטחים להקמת יחידות דיור למגורים, מסחר ועסקים
מערכת ice | 
יוסי פרשקובסקי (צילום טל גבעוני)
חברת הנדל"ן פרשקובסקי מודיעה היום (ראשון) על אישורה הסופי של תכנית תמ"ל 3003 ברחובות, זמן קצר לאחר שרכשה זכויות על שטחים בהיקף של 108 דונם. במסגרת התכנית לחברה יהיו הזכויות להקים יחידות דיור למגורים, להשכרה, לשטחי מסחר ועוד.
טרם אישור התכנית על ידי הוועדה למתחמים מועדפים לדיור, השטחים היו במרחב חקלאי ונכללו בדוחות החברה לפי עלות של 225 מיליון שקלים. על השטחים יוקמו כ-508 יחידות עבור מגורים, 292 יחידות למטרות השכרה לטווח ארוך, שטחי מסחר שיפרשו על כ-5,720 מ"ר ועוד.
לצד זאת, חברת פרשקובסקי התקשרה עם מספר צדי ג' במסגרת שתי עסקאות קומבינציה ששיעורן טרם נקבע. בעסקה הראשונה יוקנו למוכרים זכויות במגרשים עבור כ-334 יחידות דיור המיועדות למגורים, כ-3,238 מ"ר לאזורי מסחר ומעל ל-11 אלף מ"ר שיהיו מיועדים לתעסוקה. בעסקה השנייה יוקנו למוכרים זכויות במגרש בה יהיו כ-62 יחידות דיור למגורים.
לצד ההודעה הזו, החברה זכתה לאחרונה במכרז להקמת 206 יחידות דיור בגליל-ים. החברה צפויה לשלם לרמ"י 282.3 מיליון שקל, לצד 28 מיליון שקלים נוספים של דמי פיתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה