נדל"ן ותשתיות

קבוצת נקסטקום חתמה על הסכמים בגובה 40 מיליון שקל

חברת התקשורת והאנרגיה הישראלית נקסטקום מדווחת כי החברה הבת נקסטקום אנרג'י בע"מ התקשרת בהסכמים להקמת פרויקטים בסכום כולל של 40 מיליון שקל
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
קבוצת נקסטקום מדווחת כי החברה הבת נקסטקום אנרג'י בע"מ התקשרה בהסכמים להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה עבור משק אנרגיה. במסגרת ההסכמים החברה תקים שני פרויקטים מסוג מתקני פוטו-וולטאיים (מתקני ייצור) משולבי אגירה בתמורה לסכום כולל של כ-40 מיליון שקל.
עבודות ההקמה בשני הפרויקטים, מסוג EPC, צפויות להתחיל ממש בקרוב, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023 והכוונה לסיים את ההקמה של הפרויקטים במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023. נקסטקום תהא אחראית לכל שלבי הפרויקטים עד כדי להבאתם לכדי חיבור לרשת החשמל.

בנוסף, נקסטקום התקשרה עם היזם בהסכמי תחזוקה, במסגרתם תעניק שירותי תחזוקה שוטפת לפרויקטים לאחר השלמת ההקמה ומסירתם ליזם בתמורה לסכום שנתי קבוע. הסכמי התחזוקה הינם לתקופה של שנתיים עם אופציה של היזם להאריך את ההסכם לתקופה של שנתיים נוספות.
קבוצת נקסטקום הישראלית הוקמה ב-1992 והיא עוסקת בתכנון הנדסי, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת. חברת הבת אנרג'י הקימה בשנים האחרונות גגות סולאריים, ועבור יזמיות בשוק האנרגיה גם חוות סולאריות וחוות צפות בהיקף של מאות מיליוני שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה