נדל"ן ותשתיות

למכירה: האחוזה בה גרו טום בריידי וג'יזל בונדשן

בשנתיים האחרונות טום בריידי וג'יזל בונדשן התגוררו באחוזתו של שחקן הבייסבול דרק ג'יטר ועכשיו הם עזבו. האחוזה מוצאת למכירה ב-12.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
טום בריידי (צילום ויקיפדיה, freepik)
האחוזה בה התגוררו טום בריידי וג'יזל בונדשן בשנתיים האחרונות הוצאה למכירה, הסכום – 12.5 מיליון דולר. הזוג התגורר בשכירות באחוזה, השייכת לשחקן הבייסבול דרק ג'יטר, הנמצאת בשכונת דיוויס איילנדס, טמפה. מעברם של הזוג לאחוזה זה התרחש בעקבות מעברו של בריידי לקבוצת הפוטבול טמפה ביי באקנירס ושיפוצי אחוזת הענק של השניים.
לאחוזה, הנמצאת על קו החוף של טמפה, ישנם שישה חדרי שינה ושישה חדרי שירותים והשניים אף התלוננו כי לא הייתה בה את הפרטיות אותה חיפשו. גודלה של האחוזה כמעט 2000 מ"ר ובין השאר כוללת מרתף יינות, מעלית, מטבח המתאים לשף, בריכה, ספא ורציף פרטי.

כזכור, לפני מספר ימים הזוג אישר כי הם מתגרשים. "בימים האחרונים, אשתי ואני הסכמנו על גירושים לאחר 13 שנות נישואים", כתב בריידי. "הגענו להחלטה הזו בידידות ובהודיה על הזמן שבילינו יחד. בורכנו בילדים יפים ונפלאים שימשיכו להיות מרכז עולמנו מכל הבחינות. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח תמיד שהם יקבלו את האהבה ותשומת הלב המגיעים להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה