עסקי ספורט

זה רשמי: טום בריידי וג'יזל מתגרשים ומשגעים את ארה"ב

"אנו מאחלים רק טוב אחד לשני ואנחנו ממשיכים בפרק חדש בחיינו שטרם נכתב", כך מסר טום בריידי למעריציו לאחר שגירושיו עם דוגמנית העל ג'יזל בונדשן הושלמו
מערכת ice | 
גיזל ובריידי (צילום אינסטגרם)
עכשיו זה רשמי, שחקן הפוטבול של טמפה ביי באקנירס טום בריידי ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן מתגרשים. השניים אישרו זאת אמש (שישי) ברשתות החברתיות שאחרי 13 שנות נישואים ושני ילדים משותפים הם השלימו את הליך הגירושים.
"בימים האחרונים, אשתי ואני הסכמנו על גירושים לאחר 13 שנות נישואים", כתב בריידי. "הגענו להחלטה הזו בידידות ובהודיה על הזמן שבילינו יחד. בורכנו בילדים יפים ונפלאים שימשיכו להיות מרכז עולמנו מכל הבחינות. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח תמיד שהם יקבלו את האהבה ותשומת הלב המגיעים להם".

ג'יזל גם פרסמה פוסט בו שיתפה בתחושותיה לאחר השלמת הגירושים – "מכל הלב, אני מודה על הזמן שלנו יחד, טום. אנחנו השלמנו כעת את הליך הגירושים. העדיפות שלי הייתה תמיד טובת ילדינו שאני כה אוהבת. שנינו נמשיך לשתף פעולה ולהעניק לילדינו את כל מה שהם ראויים לו".
כמובן שסיבה רשמית לגירושים לא נמסרה, אך על פי דיווחים רבים ושמועות רבות אף יותר, נראה כי חזרתו מפרישה, 40 יום לאחר שהכריז, של בריידי הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה של ג'יזל. אין זה סוד כי ג'יזל קיוותה שבריידי, לאחר יותר מעשרים שנות קריירה אינטנסיביים בליגת ה-NFL, יפרוש ויבלה יותר זמן עם המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה