נדל"ן ותשתיות

מריה קארי לא מצליחה למכור את ביתה וחותכת במחיר

גם עם ההנחה החדשה, הדיווה עדיין מקווה לגזור קופון יפה על הנכס, שקנתה לפני פחות משנה
מערכת ice | 
מריה קארי (צילום אינסטגרם)
מחיר האחוזה של ​​זמרת הפופ מריה קארי באטלנטה, נחתך השבוע ביותר מ-500,000 דולר וכעת עומד קצת פחות מ-6 מיליון דולר, אחרי שהכנס לא הצליח להימכר כבר יותר מחודש. כזכור, הזמרת העמידה את הבית למכירה תמורת 6.5 מיליון דולר, על פי סוכנות הנדל"ן שמטפלת במכירה. הנכס, בגודל של כ-4 דונם ממוקם בפרבר של סנדי ספרינגס, ממש מחוץ לשכונת באקהד הטוני באטלנטה. רישומי התיווך מראים כי קארי קנתה את האחוזה תמורת 5.65 מיליון דולר בנובמבר 2021. כלומר, גם עם ההנחה החדשה, הזמרת עדיין מקווה לגזור קופון יפה על הנכס, שקנתה לפני פחות משנה.
הבית בסגנון קולוניאלי, נבנה בשנות ה-50 ומשתרע על פני כ-12,600 רגל מרובע עם תשעה חדרי שינה, בחלק הפנימי של הבית יש פיתוחי כתר ועבודות טחינה, תקרות מורכבות ופתחים מקושתים. באחוזה התוקן גם תא הקלטה קטן. כמו כן, יש בנכס גם מטבח גדול עם אי מצופה שיש, דלתות צרפתיות המובילות לחצר האחורית, קולנוע ביתי, חדר אימון וספרייה מצופה עץ.
בחדר השינה הראשי יש פטיו פרטי, אח, בר וחדר הלבשה בעל קירות ורודים עם מראת איפור וכיסא סלון. בחוץ, השטח כולל בריכה, מגרשי טניס, מוסך לשלוש מכוניות וביתן בידור עם גריל מובנה. הלהקה של הזמרת נמצאת באזור אטלנטה והיא גרה שם במהלך מגפת הקורונה, אך כעת היא רוצה לחזור לשורשים שלה בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה