נדל"ן ותשתיות

סוף לפקקי הענק? זו העיר שמתחברת לנתיבי איילון

רמת השרון מתחברת לכביש 20 (נתיבי איילון), הכביש מהווה חלק ראשוני מציר הנופש אשר יחבר בין כביש 20 לכביש 4, ומשם עד דרך 531. ציר זה מהווה תשתית תחבורתית תואמת עבור כ-6,000 יחידות דיור שצפויות להיבנות וייעודי קרקע נוספים
מערכת ice |  11
קמפיין ספרא דיגיטל נתיבי איילון (צילום יחצ)
פיתוח תחבורתי לצד התחדשות עירונית. משרד התחבורה חנך היום את רמפת "ציר הנופש" - הכניסה החדשה לרמת השרון מכביש 20 (נתיבי איילון). בטקס החנוכה שהתקיים היום (שני) השתתפו שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר, יו״ר נתיבי איילון מקסין פסברג ומנכ״לית נתיבי איילון אורלי שטרן ובכירים נוספים. הפרויקט מנוהל ע״י חברת ההנדסה וקסמן גוברין גבע.
משרד התחבורה, חברת נתיבי איילון, רשות מקרקעי ישראל ועיריית רמת השרון, פתחו לתנועה לפני כחודש את הרמפה הזמנית לציר הנופש. פתיחת הציר מאפשרת לתושבות והתושבים המתגוררים בשכונת נווה גן והכפר הירוק ברמת השרון ובשכונת המשתלה בתל אביב-יפו להיכנס לשכונתם באופן מהיר ובטיחותי.

הכביש שנסלל מאיילון צפון, אחרי מחלף קק"ל, עד בית העלמין קריית שאול הינו כביש חד סטרי באורך 1.1 קילומטר, לאורכו בוצעו עבודות גינון, והותקנה תאורה ומעקות בטיחות. הכביש מהווה חלק ראשוני מציר הנופש אשר יחבר בין כביש 20 לכביש 4, ומשם עד דרך 531. ציר זה מהווה תשתית תחבורתית תואמת עבור כ-6,000 יחידות דיור שצפויות להיבנות וייעודי קרקע נוספים. הפרויקט המלא יכלול 12 גשרים להולכי רגל ורוכבי אופניים לאורך הציר, לצד מת"צ, גשר מעל כביש 4 ומנהרת תשתיות עבור כל המרחב. 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ מרב מיכאלי: ״תושבות ותושבי רמת השרון- תתחדשו! במיוחד בשבילכן ובשבילכם, השקנו היום ובזמן את ציר הנופש המחבר בין רמת השרון לתל-אביב כדי שתוכלו לנוע בנוחות ובביטחה. פתיחת הציר מהווה אבן דרך משמעותית, גם כי בעוד מספר שנים ייסעו בו אוטובוסים ומוניות במסלול תחבורה ציבורית ייחודי וגם כי זה יאפשר בנייה ופיתוח שכונות חדשות ברמת השרון. 
ראש העיר רמת השרון, אבי גרובר: "רמת השרון עוברת מהפכה תחבורתית חסרת תקדים. ציר הנופש הוא הציר השלישי שאנו פותחים בשלושה חודשים. הכניסה לשכונת מורשה מדרך אדלשטיין, הכניסה לרובע העסקים והנופש גלילות מכביש 2, וכעת פתיחת הכניסה לשכונת נווה גן דרך כביש 20 איילון. החיבור הזה הוא עוד צעד חשוב בהפיכת נווה גן ונווה גן צפון לאחת השכונות הטובות בישראל עם שורה ארוכה של מבני ציבור, קריית חינוך, אולמות ספורט, קונסבטוריון של כ  1000 מקומות, פארק אקולוגי מרשים ועוד מגוון שירותים לרווחת התושבים. אני מבקש להודות לנתיבי איילון על שיתוף הפעולה הפורה ולזירוז פתיחת הכביש לרווחתם של תושבי שכונת נווה גן".
מנכ"לית חברת נתיבי איילון, אורלי שטרן: "הכביש החדש המחבר את כביש 20 מדרום למזרח היא בשורה משמעותית המקצרת לתושבות ולתושבים המתגוררים ברמת השרון ובתל אביב-יפו את הדרך".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    כל הכבוד לישראל כ"ץ וסמוטריץ
    יעל 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפוסטמה גוזרת סרטים של קודמיה. היא בינתיים חוץ מטמפרטורה ברכבת ופקחים באוטובוס כשרזו כל עבודתה. אהה טגם להחליף שמות מזכר לנקבה
    סגור
  • 9.
    אז עוד כמה תושבי רמת השרון יוסיפו את עצמם לפקקים באיילו
    עמית 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי הוקמה ברמת השרון תחנת רכבת?
    סגור
  • 8.
    בשעה טובה. הקרדיט לשר התחבורה הקודם. (ל"ת)
    המפרגן 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    נשמע שכנראה כביש פרטי לתושבי ה"אליטות"
    אבי 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נשמע שכנראה כביש פרטי לתושבי ה"אליטות"
    סגור
  • 6.
    גוזרת קופונים לא לה
    פרויד 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    והתודות לשרת התחבורה הקודמת מירי רגב על ההשקעה. לפחות הייתה הוגנת לדבר על השקת הכביש, לא הקמתו. כשנשמע על קילומטר כביש או גשר - נרים גבה ונמחא כפיים.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    מה למרב ולכביש הזה?
    מתן 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מה למרב ולכביש הזה? תכננת? הובלת?אפילו לא יזמת.
    סגור
  • 4.
    חחחח
    יובל הממוקד 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חיבור לנתיבי איילון חוסך פקקים? למי? בנתיבי איילון יש פקק כבר בשבע בבוקר...
    סגור
  • 3.
    נראה שהשפה העברית המיכאלית הולכת ומתפשטת כמו סרטן. (ל"ת)
    אני 10 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 2.
    אתר פח שכמותכם. קשה לתת מפה הא? אפסים (ל"ת)
    אחד 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    ושוב מיכאלי גוזרת סרט לא לה
    דודו 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא להאמין
    סגור
  • כמו כל ממשלת המעבר בשנה החרונה (ל"ת)
    הפירומן 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור