נדל"ן ותשתיות

דירות ביותר מ-51 מיליון שקל: איש העסקים ברכישת ענק בישראל

שוק דירות היוקרה בתל אביב ממשיך להתפוצץ: איש עסקים ישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס רכש 4 דירות בפרויקט בכיכר המדינה בעיר תמורת סכום כולל של 51.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
פנטהאוז בתל אביב (צילום קרדיט הדמיה יאיר חן)
על רקע משבר הדיור בישראל, דווקא שוק דירות היוקרה רושם זינוק אדיר, בעיקר בתל אביב, שם בוצעו מספר עסקאות מטורפות לאחרונה. האחרונה שבהם נחשפה היום (רביעי) במסגרתה נודע כי ישראלי שמתגורר בארצות הברית רכש דירות בתל אביב בסכום ענק של 51.5 מיליון שקל.
על פי הדיווח ב-YNET, מדובר באיש עסקים ישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס, שרכש 5 דירות להשקעה בפרויקט יוקרה בכיכר המדינה בסכום כולל של 51.5 מיליון שקל. הפרויקט הוא ברחוב ז'בוטינסקי 33 של חברת בית וגג.
הוא רכש למעשה 4 דירות של חמישה חדרים בקומה השלישית של הבניין, כל אחת תמורת 8.3 מיליון שקל. הדירה האחרונה שרכש הינה דירת פנטהאוז בקומת הגג, אותה רכש תמורת 18 מיליון שקל. בנוסף על כך, אותו איש עסקים ישראלי רכש גם שתי חניות בבניין ומחסן.
כזכור, רק לאחרונה בוצעו מספר עסקאות נדל"ן מטורפות בשוק היוקרה בתל אביב. כך למשל,  עסקת נדל"ן מפתיעה במיוחד ברחוב אלנבי שבתל אביב, שלמרות העבודות של הרכבת הקלה, נמכר שם פנטהאוז בסכום מטורף של 27 מיליון שקל.
לפני כן,  שלוש דירות יוקרה בתל אביב נמכרו בהפרש של יומיים בלבד בסכום כולל של יותר מ-56 מיליון שקל. דירת פנטהאוז בשכונת נחלת יצחק שבתל אביב נמכרה תמורת 19 מיליון שקל, ושתי דירות פנטהאוז נוספות בשני פרויקטים שונים של קבוצת MyTown ברובע 4 בעיר נמכרו תמורת סכום כולל של 37 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה