נדל"ן ותשתיות

הרשת שמככבת בתל אביב מתרחבת: am:pm מגיעה לעיר הזו לראשונה

רשת חנויות הנוחות am:pm מתרחבת צפונה ופותחת את הסניף הראשון שלה בקריות בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים
מערכת ice |  3
סניף am:pm (צילום יח"צ)
am:pm, רשת הסופרמרקטים המביאה חווית קנייה אורבנית ייחודית 24/7 ל-60 סניפים ברחבי הארץ,  ממשיכה במגמת צמיחה והרחבת פריסת החנויות מחוץ לתל אביב ואזור המרכז. לאחרונה השיקה am:pm את החנות הראשונה שלה בקריות.
הסניף חדש של הרשת שהוקם בקרית ביאליק, בשכונת נאות אפקה הצעירה והצומחת, משתרע על שטח של כ-440 מ"ר ובהקמתו השקיעה am:pm כ-2 מיליון שקלים. החנות החדשה של am:pm תציע לתושבי השכונה המשתרעת על 178 דונם וכוללת כ-4,573 יח"ד, מבחר עשיר של מוצרי צריכה/ בהמשך צפויה הרשת להפעיל גם מערך משלוחים און ליין המגיע עד לבית הלקוח, כולל סופי שבוע וללא מינימום הזמנה.
 
שיראל חוגג, מנכ"ל am:pm ציין: "בתקופה מורכבת זו, לא טריוויאלי להרחיב עסקים, לפתוח חנויות חדשות בכלל ולהתרחב צפונה בפרט, אך אנו מאמינים בחוסנה של מדינת ישראל ובוחרים להמשיך בעשייה בפיתוח הכלכלה. עם פתיחת הסניף הראשון של am:pm בקריות, מונה הרשת 60 חנויות, כאשר מעל לשליש מתוכן פועלות מחוץ לתל אביב, לכולם מגיע am:pm".
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, הוסיפה: "אנו מזמינים את תושבי נאות אפק והסביבה ליהנות  מחוויית קניה ייחודית, שפע המוצרים והמבצעים האטרקטיביים שמציעה  am:pmלרגל הפתיחה. זו גם הזדמנות להצטרף – בחינם – למועדון הלקוחות שלנו, המעניק מדי חודש הטבות ייחודיות ומבצעים שווים על עשרות מוצרים פופולאריים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשת.
    מילר 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו. טעות. לתת.am pm לפתוח סניף. זו רשת. לא אמניה ןיקרה
    סגור
  • 2.
    גולן
    יעקב 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בראשון לציון העיקר לא פתחתם
    סגור
  • 1.
    בלי יפעת
    חומי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר היה לסגור את העסק וללכת הביתה. אין הרבה אנשי שיווק כאלה.
    סגור