נדל"ן ותשתיות

משרד הכלכלה אישר: המדינה תשקיע בהקמת מפעל התעשייה האווירית באופקים

מנהלת הרשות להשקעות אישרה השקעה של למעלה מ-40 מיליון שקל להקמת מפעל מבית התעשייה האווירית באופקים ביוזמת יו"ר החברה עמיר פרץ. התמיכה נותנת רוח גבית נוספת למפעל שעתיד להיחנך כבר בחודש ספטמבר. היו"ר עמיר פרץ: "מנוף צמיחה אזורי לאופקים ולצפון הנגב כולו"
מערכת ice | 
התעשייה האווירית (צילום Markus Mainka / Shutterstock)
מינהלת הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה אישרה השבוע השקעה של למעלה מ-40 מיליון שקל להקמת מפעל אופקים מבית התעשייה האווירית, כאשר היקף המענק הנגזר יעמוד על כ-8 מיליון שקל. התכנית עתידה לספק עשרות מקומות עבודה טכנולוגיים חדשים באופקים.
הקמת המפעל היא יוזמה של יו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ שהודיע על כוונת החברה לייצר "עוטף לעוטף" ולהקים את המפעל שיעסיק מאות עובדות ועובדים בעיר אופקים שספגה מכה קשה באירועי ה-7 באוקטובר. תמיכת הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה נותנת רוח גבית נוספת למפעל שעתיד להיחנך כבר בחודש ספטמבר הקרוב.
מדובר בצעד חסר תקדים של התעשייה הביטחונית הראשונה שמקימה מפעל חדש בעוטף עזה מאז אירועי ה7 באוקטובר ומסר חשוב גם ברמה הבטחונית וגם ברמה הכלכלית לפיתוח הכלכלי של האיזור.
יו״ר התעשייה האווירית עמיר פרץ: "התעשיה האווירית בתוך עמה היא יושבת, והיא שותפה מרכזית לחיזוק ביטחון ישראל, אך גם ביצירת תקוה לכל אזרחי המדינה וחיזוק כלכלתה ומנופי הצמיחה של כל חבלי הארץ. הקמת המפעל באופקים עליו הכרזתי זמן קצר לאחר ה-7 באוקטובר היא צעד נוסף במדיניות זו ואני בטוח שהוא יהווה מנוף צמיחה אזורי לאופקים ולצפון הנגב כולו. אני מודה למינהלת הרשות להשקעות במשרד הכלכלה על התמיכה במיזם, לעיריית אופקים ולכל העושים במלאכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה