מינויים

דרמה ברשות החברות הממשלתיות: יו"ר רמ"י הוא המנהל החדש

לאחר ההתפטרות של מיכל רוזנבוים, יעקב קוינט, שמכהן כעת כיו"ר רשות מקרקעי ישראל, ימלא במקביל את התפקיד עד לבחירת מנהל קבוע לרשות
מערכת ice |  2
ינקי קוינט (צילום דרור סיתהכל)
שבוע לאחר שמנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים הודיעה כי היא מתפטרת מתפקידה כמנהלת רשות החברות הממשלתיות בטענה כי היא "לא מעוניינת לשבת בחיבוק ידיים ולצפות מהצד ברשות החברות הממשלתיות מתפרקות, זאת עקב רצונו של השר דודי אמסלם להשתלט על החברה", היום (רביעי) מונה לה כבר מחליף.
בהמשך להתפטרותה של מנהלת רשות החברות הממשלתיות רוזנבוים ולאחר היוועצות עם נציב שירות המדינה, השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם החליט למנות באופן זמני את יעקב (ינקי) קוינט למנהל רשות החברות הממשלתיות עד לבחירת מנהל קבוע. 

יעקב קוינט, שמכהן כעת כיו"ר רשות מקרקעי ישראל, ימלא במקביל את התפקיד עד לבחירת מנהל קבוע לרשות. יעקב קוינט כבר שימש בעבר כמנהל רשות החברות הממשלתיות בשנים 2017-2020, ועשה את עבודתו נאמנה. השר אמסלם "מבקש לאחל לינקי הצלחה רבה בתפקיד, ובטוח שזו הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר, לעת הזו", נמסר בהודעה הרשמית.
כזכור מאז הושבעה הממשלה ישנה מתיחות גדולה בין השר אמסלם למנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים, והשר אף ניסה לגרום לה להתפטר, דבר אשר ככל הנראה צלח הערב. בנוסף לכך מספר עובדות הגישו תביעה כנגד רוזנבוים עקב התנהגות בלתי הולמת שאירע כלפיהן. לטענתה של העובדת דורית ממן, רוזנבוים תקפה אותה פיזית וגערה בה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי העבודה ברמ''י
    אזרח 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נכשל בגדול, רמ''י לא מצליחה למכור מגרשים
    סגור
  • 1.
    הדרמה המטופשת היחידה שאמסאלם שר (ל"ת)
    טםטם 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור