מינויים

בזמן מלחמה: מקורבת למשפחת נתניהו מונתה לתפקיד בכיר - ללא מכרז

דרורית שטיינמץ, האחראית הוצאות מעונות רה"מ, תכהן כסמנכ"לית פרוייקטים מיוחדים במשרדו. היא תהיה כפופה למנכ"ל יוסי שלי, למרות פרסומים חוזרים ונשנים ופרשיות עבר ששמה נקשר בהן. מנציבות שירות המדינה נמסר:  "נקיים הליך משמעתי ונשקול נזיפה"
מערכת ice |  4
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
במה עוסק רה"מ נתניהו בשעת מלחמה? ככל הנראה לא רק בניהול המערכה, כך לפי "כאן חדשות". אמש (ראשון) פרסם הכתב הפוליטי מיכאל שמש כי דרורית שטיינמץ, המקורבת למשפחת נתניהו והייתה אמונה על הוצאות מעונות ראש הממשלה, מונתה לאחרונה ללא מכרז לסמנכ"לית פרויקטים מיוחדים במשרד ראש הממשלה. הליך המינוי של שטיינמץ במשרד הושלם בשבוע שעבר, בעיצומה של המלחמה.
מינויה החדש של שטיינמץ הוא תחת מנכ"ל המשרד יוסי שלי. בעבר הוטל וטו על ידי נציבות שירות המדינה למינויה לתפקיד בכיר בשל פרשיות עבר ששמה נקשר בהן. שטיינמץ מתווכת בין דרישות המשפחה לבין משרד ראש הממשלה. היא כיהנה עד כה כראש אגף תקציבים ופרוייקטים. שמה נקשר בעבר בדוח טראמפ.
בשנת 2021 דווח כי שטיינמץ נשלחה להליך משמעתי פנימי בנציבות שירות המדינה והיא ננזפה, בעקבות מעורבותה בפרשת הטעיית ועדת המכרזים וועדות נוספות בנושא רכש ריהוט למעון ושיפוץ לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בשנת 2017. במסגרת הפרשה הועמד לדין אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה אפי אזולאי, המקורב לבני הזוג נתניהו. 
הממונה על המשמעת המליץ אז לנזוף בה בטענה שהיא הטעתה את ועדת המכרזים בעניינים הקשורים למעון ראש הממשלה בבלפור. נוסף על כך, הממונה על המשמעת בנציבות דרש לפני כמה חודשים לנזוף בה על תקרית נוספת שבה הטעתה לכאורה שוב את הוועדה. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי נזף בה בעקבות דרישת הנציבות, שדרשה גם לא לקדם אותה לתפקיד בכיר במשרד.
תגובת משרד ראש הממשלה: "שטיינמץ מונתה למנהלת פרויקטים מיוחדים ב-27 בספטמבר. עם החלטתו של בן מיוסט לעזוב, הוחלט על מינוי בפועל של הגברת דרורית במקומו, לאחר שאושר על ידי כל הגורמים, כולל נציבות שירות המדינה. היא התחילה תהליך קליטה אחרי שאושר המינוי וטרם סיימה.
 
מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה: "בנוגע לעניין הטיפול המשמעתי, לאור ממצאים שעלו בעניינה של העובדת, הנחה אגף המשמעת בנציבות את מנכ"ל משרד רה"מ לקיים לעובדת הליך משמעתי ולשקול נזיפה. מנכ"ל משרד רה"מ נזף בעובדת והנזיפה נרשמה בתיקה האישי". 
"לעניין מינויה בפועל באופן זמני: ראשית יודגש כי נציב שירות המדינה לא אישר מינוי העובדת לתפקיד מישנה למנכ"ל וממילא היא לא מונתה לתפקיד זה. בקשתו של מנכ"ל משרד רה"מ למנותה בפועל לתפקיד "מנהל/ת פרויקטים מיוחדים והסדרת תחומי פעולה" נבדקה בנציבות, ומאחר שמדובר במישרה זמנית, אישר הנציב מינוי זמני בפועל ל-3 חודשים בלבד". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחות של בת של אישתו של יובל? (ל"ת)
    נא לפרסם 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הכי טוב ללא מכרז רק ג'ובים, ושתישרף המדינה .. (ל"ת)
    המחריב הלאומי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זו כותרת מטעה מאד
    שגב 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא לא מונתה בזמן המלחמה, היא מונתה באמצע ספטמבר, כמינוי זמני לשלושה חודשים וקיבלה את אישור נציב שירות המדינה לכך. כרגע המינוי שלה נכנס לתוקף.
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    זאב 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הגיע הזמן לטאטא את גדול צוררי ישראל מכסא העור ישר לבית הכלא האיש לוקח אותנו לתהום הנשיה .. ימח שמו של הצורר לעד!
    סגור