מינויים

יו"ר רשות שוק ההון הבא נחשף? זה המועמד לתפקיד

מי שמשמש מאז 2018 כמנכ"ל איגוד בתי ההשקעות מאז 2018, עו"ד נמרוד ספיר, נחשב למועמד מוביל לקבלת התפקיד, שבו נמצא כעת ממלא המקום הזמני עמית גל

כפיר אדר | 
חברות ביטוח (צילום אורן דאי, אייל גזיאל, טל שחר, פייסבוק/יורם נוה, Magma Images, ויקיפדיה)
האם נמצא יושב ראש רשות שוק ההון הבא? מי שמשמש מאז 2018 כמנכ"ל איגוד בתי ההשקעות מאז 2018, עו"ד נמרוד ספיר, נחשב למועמד מוביל לקבלת התפקיד שבו נמצא כעת ממלא המקום הזמני עמית גל, כך נודע ל-ice.
ספיר, במסגרת תפקידו בימים אלה, פועל בניהולו הכללי של איגוד בתי ההשקעות, שמייצר לובי לבתי ההשקעות מול גורמי רגולציה כמו משרדי הממשלה, הכנסת וכן התקשורת. ספיר בן ה-40, הוא בעל ניסיון משמעותי בתחומי שוק ההון וניירות ערך, קרנות השקעה, מיזוגים, משפט, נדל"ן והייטק.
בטרם הגיע לתפקידו הנוכחי, עבד כעו"ד במשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', שם התמחה בדינים בנושא המשפטי-כלכלי. מאז 2018 עת היה בן 35, עשה את קפיצת המדרג וחמש שנים אחר כך הוא מועמד לאחד התפקידים החשובים בישראל.
מה הוא עוד עשה במהלך חייו המקצועיים? ב-2014-15 שימש כראש מטה שר האוצר תחת יאיר לפיד ומשה כחלון. לפני כן בין 2009 ל-2013 הוא כיהן כיועץ כלכלי בכיר של שר האוצר יובל שטייניץ. הוא גם בוגר תואר ראשון במשפטים וכלכלה באוניברסיטה העברית בתוכנית המשולבת למצטיינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה