מינויים

הבשורה של איגוד הדירקטורים: זאת המנכ"לית החדשה

הדר צופיוף הכהן תחליף את מירב כהן בלסברג. לאחר ששימשה סמנכ"לית תפעול ומשנה למנכ"ל וצברה ניסיון בבית השקעות, היא צפויה להיכנס לתפקיד המשמעותי. המייסד והיו"ר פרופ' יוסף גרוס: "שמח לקבלה בזרועות מחבקות"

מערכת ice | 
הדר צופיוף הכהן (צילום שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
איגוד הדירקטורים בישראל הודיע אמש (ראשון) על מינויה של הדר צופיוף הכהן (גרידיש) לתפקיד המנכ"לית. צופיוף הכהן צפויה להחליף בתפקידה את מירב כהן בלסבלג. הדר (35) בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול ממכללת תל חי ובעלת תואר שני במדעי המדינה וביקורת פנים באוניברסיטת בר אילן, ושוקדת כעת על תואר שני בלימודי משפט.
צופיוף הכהן היא בעלת ניסיון עשיר בתחומי ממשל תאגידי, שוק ההון, עולמות הביקורת ועבודת דירקטוריון ומרצה בקורסי דירקטורים. את דרכה באיגוד הדירקטורים החלה לפני כ-9 שנים כעוזרת מנכ"ל. בהמשך מונתה לסמנכ"לית התפעול ולאחר מכן למשנה למנכ"ל. בשנתיים האחרונות עבדה כרכזת ממשל תאגידי ומנהלת פיתוח עסקי בבית השקעות.
"אני מקדם בברכת הצלחה את שובה של הדר לחיקו של איגוד הדירקטורים", בירך פרופ' יוסף גרוס, מייסד ויו"ר איגוד הדירקטורים בישראל. "אני שמח לקבלה בזרועות מחבקות לאיגוד. בטוחני כי היא תתרום רבות ממרצה הרב, כשרונה, וניסיונה לקידום הפעילות החשובה של איגוד הדירקטורים בישראל".
לפני השתלבותה באיגוד הדירקטורים, עבדה צופיוף הכהן במשרד עו"ד זיסמן אהרוני גייר במחלקה המשפטית ובמחלקת הכספים. צופיוף הכהן, אם לארבעה, היא ממקימי של עמותת Custom Angels – מלאכים נגד אלימות, הנלחמת בתופעת הבריונות החברתית ודירקטורית מטעם הציבור בעמותת בתי האבות של עיריית רמת גן.
ניר זיכלינסקי, מייסד ומנכ"ל SRI Global Group ומנהל חברת הניהול המובילה את האיגוד בירך אף הוא את המינוי המרגש: "ניסיונה העשיר של הדר בעסקים, תחום הסטארט אפים והובלת משלחות בינלאומיות, כמו המשלחות מרחבי האמירויות הינם מנועי צמיחה משמעותיים בזירה הבינלאומית ואנו מברכים על מינויה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה