מינויים

מינוי מרענן: זו המנכ"לית החדשה של סוכנות הביטוח

שרון שחם תחליף את חזי עובדיה כמנהלת הכללית של אקורד, אחת מחברות הביטוח הפרטי הצומחות בישראל וספקית פתרונות ביטוחי הרכבים הכבדים המובילה. יו"ר הסוכנות יוגב: "ניסיונה יוביל אותנו להישגים חדשים"
מערכת ice | 
שרון שחם (צילום פרטי)
שרון שחם מונתה למנכ"לית אקורד, סוכנות ביטוח פרטית מהגדולות והצומחות בישראל. אקורד פועלת בכל ענפי הביטוח, היא מתמחה בביטוחים עסקיים, ביטוח פרט ובביטוח פנסיוני, והינה ספקית פתרונות ביטוחי הרכבים הכבדים המובילה בישראל. שחם בעלת ותק וניסיון רב של מעל לשני עשורים בענף הביטוח בתפקידים בכירים שונים.
 
בתפקידה האחרון כיהנה שחם כמשנה למנכ"ל ומנהלת החטיבה לביטוח כללי בחברת מגדל, לפני כן כיהנה כמנכ"לית סוכנות הביטוח בטח-תורן וכסמנכ"לית ביטוח מסחרי בחברת AIG. לשחם תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.
שגיא יוגב, יו"ר סוכנות הביטוח אקורד: "אני מברך את שרון על הצטרפותה כמנכ"לית לאקורד. מהיכרותי רבת השנים עמה, לשרון יכולות וכלים חשובים הנדרשים על מנת להוביל את החברה ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים בתחום. אין לי ספק כי ניסיונה והכרותה המקיפה את שוק הביטוח, דרישותיו וצרכיו, יובילו את אקורד לשיאים חדשים. אני מודה לחזי עובדיה המנכ"ל היוצא על תקופת כהונתו ותרומתו הרבה לחברה ומאחל לו הצלחה בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה