מינויים

קבוצת פוקס ברכש נשי חדש: זו הסמנכ"לית שמצטרפת לויזל

אפרת יצחקי, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי של חברת אבן קיסר, מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ושירות בקבוצת FOX
מערכת ice | 
רשת פוקס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מינוי חדש בקבוצת FOX: אפרת יצחקי מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ושירות של הקבוצה. יצחקי, בת 50, הנה בעלת תואר ראשון ותואר שני בפסיכולוגיה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.
לאפרת יצחקי מעל 20 שנות ניסיון בתפקידים שונים בתחום משאבי אנוש, ביניהם, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי של חברת אבן קיסר, סמנכ"ל משאבי אנוש של שיכון ובינוי, וסמנכ"ל משאבי אנוש של קימברלי-קלארק ישראל, מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני של קבוצת אסם–נסטלה ומנהלת משאבי אנוש של גלידות נסטלה.

אפרת יצחקי (צילום: תמר מצפי)
רק לפני כחודשיים פורסם כי בעלי ומנכ"ל פוקס, הראל ויזל, יצא במהלך דרמטי של שינוי שדרת הנהלת הקבוצה. ויזל מינה את חתנו תומר צ'פניק, מנכ"ל נייקי NSP גלובל בחברה, לתפקיד הנחשק של מנכ"ל ריטיילורס, חברת ביגודי הספורט שברשותה גם הזיכיונות של נייקי בישראל ובעולם. צ'פניק החליף בתפקיד את המולטי-מיליונר דובי שניידמן, שלאחרונה הצטרף לקבוצת רכישה לבעלות על מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. את קבוצת הרכישה הוביל דיוויד מינצברג. שניידמן ביקש לעזוב את תפקידו כמנכ"ל חברת הבת של פוקס.

על פי התוצאות של פוקס ויזל בע"מ ברבעון הראשון של שנת 2023, נרשמו הכנסות שיא לרבעון ראשון של מעל 1.2 מיליארד שקל. ההכנסות עלו בכ-20% בהשוואה לרבעון אשתקד, והרווח הגולמי עלה בכ-16%. המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והבית גדלו בכ-9.8% בהשוואה לרבעון אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה