מינויים

מינוי מסקרן בחברת סלע: הכירו את סמנכ"ל הכספים החדש

עודד פרנק מונה לסמנכ"ל הכספים החדש של הארגון במקומו של אלעד נרדי, שמונה למנהל ההכנסות הראשי
מערכת ice | 
עודד פרנק (צילום אלעד גוטמן)

הספקית המובילה של שירותי ענן חברת סלע מינתה את רואה חשבון עודד פרנק לסמנכ"ל הכספים החדש של החברה במקומו של אלעד נרדי שמונה למנהל ההכנסות הראשי של החברה.

עודד פרנק בן ה-45 שימש בתפקידו האחרון בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל כספים של חברת ריסקו- חברה גלובלית המייצרת מערכות אבטחה מבוססות תוכנה ומקושרות ענן, הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון בחשבונאות מהאוניברסיטה העברית ורואה חשבון מוסמך.
אלעד נרדי בן ה-40 הצטרף לסלע לפני שנתיים כסמנכ"ל הכספים של החברה, לפני כן מילא תפקידים בכירים במשך שמונה שנים במיקרוסופט, מינוי זה הוא חלק מהרחבה משמעותית של פעילות סלע בארץ ובעולם, כאשר מוקדם יותר השנה רכשה סלע את השליטה בחברת פורסייט האמריקאית העוסקת אף היא בשירותי ענן תמורת עשרות מיליוני שקלים ומספקת שירותים לכל רחבי ארצות הברית.
 


חברת סלע היא ספקית מובילה של שירותי הענן של מיקרוסופט, גוגל, אמזון ועליבאבא עבור סטארטאפים, חברות וארגונים, החברה בשליטת קרן פורטיסימו, מנוהלת על ידי רון שפרינצק ומעסיקה למעלה מ-300 עובדים בישראל, הודו וארה"ב, על לקוחות החברה בישראל נמנות צ'ק פוינט ורפאל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה