מינויים

ששון גבאי לוהק לסדרה "טהרן": התפקיד המפתיע נחשף

ששון גבאי לוהק לתפקיד בעונה השלישית של הסדרה האהובה של כאן 11 - "טהרן", בה ישחק דמות של איראני ולא ישראלי. וגם: מתי יתחילו הצילומים ואיפה?
מערכת ice | 
הסדרה טהרן, "כאן" (צילום באדיבות "כאן")
ששון גבאי, אחד מהשחקנים האהובים ביותר בישראל, לוהק לתפקיד בסדרה האהובה של כאן 11 - "טהרן", כאן פורסם היום (שני) לראשונה ב"מאקו". כאן 11 ואפל TV פלוס עובדות בתקופה האחרונה על הליהוקים לעונה החדשה והשלישית במספר של "טהרן", שהפכה לאחת הסדרות הישראליות המצליחות ביותר מעבר לים. 
צילומי העונה השלישית של "טהרן", בהפקת שולה שפיגל ודנה עדן, צפויים להיערך בחודש מרץ. גם הפעם - כמו בעונה השנייה של הסדרה - חלק מהצילומים ייערכו במדינה שנמצאת ממש מעבר לים - יוון. על פי הדיווח, גבאי ישחק בתפקיד איראני ולא ישראלי.
כזכור, לאחרונה פורסם הדירוג של החיפושים הנפוצים ביותר ב"גוגל" בישראל בשנה האחרונה של סדרות, כאשר הסדרה "טהרן" דורגה במקום השלישי בישראל. בנוסף לכך, כאן 11 קטפה עוד לא פחות משלוש מקומות בדירוג 10 הסדרות אותן מחפשים הכי הרבה בגוגל - כאשר במקום ברביעי ברשימת הסדרות המחופשות ביותר על ידי הישראלים השנה הגיעה הסדרה מנייאכ הגיעה למקום הרביעי ברשימה, מיד אחרי טהרן, הסדרה המפקדת הגיעה למקום השמיני ברשימה, ומי שנכנסה לעשירייה הראשונה מהסוף היא הסדרה שעת אפס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה