מינויים

דרמה בבזן: המנכ"ל הודיע על התפטרותו - זה מי שיחליפו בתפקיד

מלאכי אלפר, מנכ"ל בזן, הודיע על התפטרותו עקב סיבות אישיות. דירקטוריון החברה קיבל את הודעת הפרישה והחליט למנות את מנכ"ל כרמל אולפינים (כאו"ל), אסף אלמגור, למנכ"ל הקבוצה כולה
מערכת ice | 
מלאכי אלפר (צילום יחצ בזן, שגיא מורן)
מלאכי אלפר, מנכ"ל בזן, הודיע אמש (שלישי) על פרישתו, כאשר מי שיחליפו בתפקיד הוא מנכ"ל כרמל אולפינים, אסף אלמגור. אלפר הודיע על פרישתו מהתפקיד עקב סיבות אישיות. אלפר יסיים את תפקידו לאחר חפיפה. 
דירקטוריון החברה קיבל את הודעת הפרישה והחליט למנות את מנכ"ל כרמל אולפינים (כאו"ל), אסף אלמגור, למנכ"ל הקבוצה כולה. מר אלמגור הנו בעל ניסיון ניהולי עשיר, מילא תפקידי מפתח בחברה ומשמש בשש השנים האחרונות כמנהל היחידה העסקית של כאו"ל. 
מר אלפר פורש לאחר שנה יוצאת דופן ברמה התפעולית והפיננסית, במסגרתה הקבוצה רשמה תוצאות שיא בשלושת הרבעונים האחרונים, עם EBITDA  מנוטרל מאוחד של 238 מיליון דולר ברבעון האחרון. אלפר הוביל במהלך כהונתו שורה של צעדים לקידום האסטרטגיה החדשה של בזן, לצד ניהול של תקופת שיפוצים מורכבת מאוד במתקניה המרכזיים של הקבוצה. 
 
המנכ"ל הנכנס, אסף אלמגור, צמח בקבוצה, בעל תואר שני בהנדסת כימיה בטכניון ו-30 שנות נסיון בפעילות פטרוכימית. מאז שנת 2014 אלמגור משמש כסמנכ"ל וחבר הנהלה בקבוצת בזן, ומנהל 600 עובדים – בישראל ובחברת הבת דוקור שבהולנד. אלמגור הוביל בשנים האחרונות את בניית התכנית האסטרטגית של תחום הפולימרים, ובנוסף לפעילות זו, גם ניהל במשך כשנתיים את יחידת הארומטיים (מפעל גדיב) בקבוצה. 
יו"ר בזן, משה קפלינסקי: "אני מודה מקרב לב למלאכי על תרומה מקצועית בלתי רגילה במהלך כהונתו בבזן. אני שמח מאוד על בחירתו של אסף אלמגור לתפקיד. אלמגור מביא איתו ידע עצום ונסיון בתחום הפטרוכימיה ואני משוכנע שידע לנווט את הספינה".  
מלאכי אלפר, המנכ"ל היוצא: "הודעתי על פרישתי מהתפקיד מסיבות אישיות. אני מסיים 14 שנים במהלכם ניהלתי את שני בתי הזיקוק בישראל ובתחושת סיפוק אדירה של עשייה. אני מותיר את הקבוצה איתנה וערוכה לאתגרי העתיד הרבים, ואני סמוך ובטוח שהצוות הניהולי יעמוד בהצלחה בפני אתגרים אלה".
אסף אלמגור, מנכ"ל בזן הנכנס: "אני מודה לדירקטוריון הקבוצה, בענווה רבה, על האמון שניתן לי, להוביל את הקבוצה בתקופה מאתגרת זו. בזן ניצבת בפני אתגרים רבים ואני משוכנע שיחד עם הנהלת החברה ועובדיה המסורים, נדע לנווט את החברה לטרנספורמציה החיונית עבורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה