מינויים

סערה במגדל: היו"ר יפתח רון טל פורש בגלל שלמה אליהו

המשנה למנכ"ל עזבה, אחר כך המנכ"ל ותוך כמה ימים גם היו"ר: צמרת מגדל ביטוח נוטשת את הסירה והלחץ של שלמה אליהו מטלטל את החברה
מערכת ice | 
יפתח רון טל (צילום פלאש 90)
לצמרתה בכירה של חברת הביטוח הספיק מהלחץ של הבעלים שלמה אליהו, ולאחר שהמנכ"ל שגיא יוגב טרק את הדלת בזעם, גם היו"ר יפתח רון טל פורש מהסירה המטולטלת בעקבות היחסים עם בעל השליטה.
עזיבתו של רון טל לאחר שנה וחצי בלבד לא מפתיעה. ב-8 השנים האחרונות התחלפו לא פחות משישה יושבי ראש, כאשר זכורים גם מוטי אוזן, ניר גלעד, יוחנן דנינו, עודד שריג וענת לוין. גם עזיבתו של שגיא יוגב מגיעה לאחר שלושה מנכ"לים שעזבו ביניהם רן עוז ודורון ספיר.

בעל השליטה שלמה אליהו מסבך את שרשרת ההנהלה פעם נוספת. שגיא יוגב שעזב את תפקיד המנכ"ל אף תקף את אליהו במכתב עם טענות קשות על ההתנהלות: "סביבת העבודה אליה נחשפתי הקשתה על ניהול מיטבי של החברה ומנעה את האפשרות לקידומם של צעדים נדרשים ובהם בנייתה של תוכנית אסטרטגית לחברה", כותב המנכ"ל לשעבר ואף מוסיף חוסר הוודאות ביחס ליציבות הניהולית שפגעו קשה ביכולת ניהול החברה.
נזכיר שעזיבתו של יוגב הגיעה לאחר שתמי אוחנה-קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות במגדל ביטוח, הודיעה כי מעוניינת לסיים את תפקידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה