מינויים

ליאת זוהר מונתה לתפקיד סמנכ''לית השיווק של חברת vcita

כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של חברת vcita, המציגה צמיחה משמעותית, החברה
הודיעה על מינויה של ליאת זוהר לתפקיד סמנכ''לית השיווק בחברה
מערכת ice | 
ליאת זוהר סמנכ''לית שיווק (צילום vicita)
ליאת זוהר, שמונתה להיות סמנכ''לית שיווק של חברת vcita, מביאה איתה ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום השיווק בתעשיית ההייטק. כמו כן, היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.
בתפקידה האחרון כיהנה זוהר כסמנכ''לית שיווק בחברת Camilyo בה הובילה אסטרטגיה חדשה. לפני כן, שימשה זוהר כסמנכ''לית שיווק תאגידי בחברת Webpals Group שם הייתה אחראית בין היתר על בנית אסטרטגיה שיווקית, מיצוב, אופטימיזציות, קידום אורגני, מדיה דיגיטלית, יחסי ציבור, ניהול קבוצת הקריאטיב ועוד.
ליאת החלה את דרכה בחברת 888HOLDINGS שם מילאה שורה של תפקידי שיווק. ליאת זוהר מסרה כי: "אני נרגשת להצטרף לחברה שמובילה טכנולוגית את המענה הנדרש לעסקים קטנים ובינוניים ושמחה להירתם למאמץ להנגיש את הפתרון לכמה שיותר בעלי עסקים בעולם באופן ישיר או באמצעות שותפינו עסקים".
vcita נולדה מתוך חזון לסייע לבעלי/ות עסקים קטנים לבנות עסק שיוכלו להתגאות בו, תוך
ניהול חכם של לקוחות, זמן, ותקציבים באמצעות טכנולוגיה נוחה וקלה לשימוש.  מעבר למערך נרחב של כלים ניהוליים לעסקים כמו יומן פגישות, מעקב תשלומים, קשרי לקוחות, ואוטומציית שיווק, vcita מובילה תהליך דיגיטליזציה גם בתחומים ותעשיות בהם השימוש בכלים טכנולוגיים דיגיטליים רווח פחות, בעזרת פלטפורמה אישית וידידותית למשתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה