מינויים

הבית הלבן מוציא רבע מיליון כדי לטאטא את חקירת בנו של ביידן

לקראת בחירות האמצע בארה"ב מתברר כי הבית הלבן מוציא רבע מיליון דולר מכיס האזרחים, על מנת לשלם לצוות מיוחד שמגן על ביידן ומשפחתו משערוריות רבות, כמו אלו של הבן האנטר, ההתמודדות עם הקורונה והיציאה מאפגניסטן
מערכת ice | 
ג'ו ביידן ובנו האנטר (צילום shutterstock/ Alexandros Michailidis, יוטיוב/ Fox News)
לקראת בחירות אמצע הכהונה בארה"ב מתגבש הרושם כי צוות הבית הלבן מתחמש במיטב הצוותים שרק ניתן להשיג, על מנת למגר את הביקורות הרבות כלפי היציאה המקרטעת של ארה"ב מאפגניסטן ובעיקר את השערוריות בהן מעורב הבן של הנשיא ביידן, האנטר ביידן.
על פי הדיווחים, הבית הלבן מוציא כ-265 אלף דולר בשנה על משכורות עבור צוות שהמטרה העיקרית שלו היא היא להגן על המערכת הניהולית הנוכחית נגד זימונים אפשריים מצד בתי המשפט בארה"ב.
למשל, במאי האחרון גויס עורך הדין ריצ'רד א. סאובר כדיי שיתפקד כיועץ בכיר לנשיא. לצדו, גויס איאן סאמס, מי שניהל בעבר את הקמפיין של סגן הנשיא האריס ב-2020, על מנת שינהל את ערוצי התקשורת עבור הצוות. כל אחד מהם מקבל עבור התפקיד מעל 150 אלף דולר, והצוות אף צפוי להתרחב. 
ג'יימס קומר, שעתיד לשבת בראש ועדת הפיקוח והרפורמה של בית הנבחרים במידה והרפובליקנים ינצחו בבחירות האמצע, הגיב על הדיווחים: "לאזרחים מגיעה שקיפות מטעם הנשיא ביידן ומשפחתו ביחס לעסקים המחשידים שהם מעורבים בהם. אך במקום לעשות זאת, הבית הלבן מגייס צוות, ששכרו יוצא מכיס האזרח, כדיי להימנע מלקחת אחריות". 
אם ינצחו, הרפובליקנים הבטיחו כי יחקרו את כלל הפעולות שננקטו במהלך שלטונו של ביידן, החל מהתמודדות עם מגפת הקורונה ועד ליציאה מאפגניסטן. בייחוד, הם מתכננים לחקור את הקשר בין העסקים של האנטר ביידן לבין הנשיא עצמו. למרות ההאשמות הגוברות על הקשר של הנשיא לעסקים מפוקפקים של בנו מעבר לים, הוא ממשיך להכחיש כל מעורבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה